100/2014 PK Promno i dzika góra w okolicach PObiedzisk

Niedziela, 23 listopada 2014 · Komentarze(2)

Kolejna niedziela spędzona na rowerze, tym razem celem był PK Promno, do którego to wizytę wielokrotnie odkładałem. I na ta wycieczkie spisał się także Uziel, do którego dołczylem we Wrzesni a stamtad DK92 do Siedlec. Znów zimno, znów wmordewind ale trzeba było i ztym dobrze radzić :)
W Siedlcu zjechalismy obok jeziora, znaczy wyschniętego jeziora

W Kostrzynie zjechaliśmy z DK92 w stronę Glinki DUchownej.

I tak dojechalismy do granic PK Promnom lezacym w obszarze Doliny Cybiny, gdzie zrobilismy mały postoj na kawę.

W Pobiedziskach Uziel pokazuje mi żydowski cmentarz

A kawałek dalej trafiliśmy do Polskiej Wsi ;-)

NO i niespodziewanie znaleźliśmy górę - wyzwanie (defacto powstała ze smieci ;-). NO i ... ja nie pokonam? :D

A Stamtd był bardzo ciekawy punkt widokowy na okoliczne lasy i pola - nie liczac smieci ;-)

Nawet Uziel się skusił ;-)

Niestety musieliśmy wracać do domu - niestety chłód daje o sobie znać.

Ładnie pojechaliście. Dobrze znane mi tereny, a na tej górce też byłem. Od drugiej strony jest podjazd, który można pokonać na pedałach.

grigor86 21:00 niedziela, 30 listopada 2014

Twardziele. :) Ja miałem wyskoczyć do Pyzdr, bo odnowiono posterunek graniczny w Borzykowie, i postawiono jakąś nową tablicę informacyjna przy moście, na parkingu za Wartą. Ale ten wiatr mnie zniechęcił.

Kirkut, i Polską Wieś pamiętam z zeszłorocznej wyprawy do Pobiedzisk. Ale tej hałdy, nijak nie kojarzę z trasy.

romulus83 19:11 niedziela, 30 listopada 2014
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa oncic