Bawaria - próbna jazda

Wtorek, 29 czerwca 2010 · Komentarze(3)
Skorzystałem z okazji i od 25 do 30 czerwca wraz z rodziną i ich znajomymi pojechaliśmy zwiedzac skrawek Bawarii. Dojazd 3ma autami ofkors.
Miałem poświęcić jeden dzień na rower, w praktyce wyszło na to, że zbytnio czasu nie było - w koncu ponad 1300km kołowało się po samej Bawarii.

Ale udało mi sie na małą wycieczkę pożyczoną crossówką :P - drodzy bracia i siostry...podjazdy dla kogoś, kto jezdzi po płaskim terenie, są mordercze. Tym większy szacunek dla górali i kolarzy :)

Ogólnie Bawaria słynie z świetnej infrastruktury turystycznej pod każdym względem -noclegi, parkingi, ścieżki rowerowe, drogi czy kontrapasy. Ponadto tam rower jest traktowany jak normalny środek transportu, równoważny z transportem miejskim. Proszę wyobrazić sobie, że Bawarczycy zostawiają rowery na przystankach autobusowych NIEPRZYPIĘTE i jadą np. do pracy.

Cóż rozpisałem się - trochę zdjęć mam ale to jak ogarnę je to poświęcę cały wpis (bikestats or own).