1/2016 Mroźna niedziela

Niedziela, 3 stycznia 2016 · Komentarze(6)

I przyszła zima, przyniosła syberyjskie temperatury aczolwiek zapomniała o śniegu - tego właśnie brakuje ;). Ale skoro mamy nowy rok, to pojawiły się nowe wyzwania a i statystyki rowerowe trzeba od nowa generować.
I po dłuższej przerwie świątecznej wróciłem na 2 kółka, choć w obecnych warunkach (-13°C / temp odczuwalna -20° z wiatrem 5-6m/s) to było sporym wyzwaniem. Kręciłem głównie po Gnieźnie, pozostając w zabudowaniach i w otoczeniu parków. Wiem, że nie powienienem robić przerw na fotki ale to bylo silniejsze.
Prawie zamarzniete jezioro
Inspekcja musi być

Przy okazji odkryłem nową otwartą siłownię na Wenecji. Całkiem fajna.

@meteor2017 Nieźle nieźle ;D
@andale co najwyzej sople powstają :D

bobiko 08:42 wtorek, 5 stycznia 2016

Pewnie chodziło o tę Syberię pod Łodzią ;-) Na wschód od Moskwy i Wódki ;-P

meteor2017 16:20 poniedziałek, 4 stycznia 2016

W tym mrozie nos szybko marznie :P

andale 09:15 poniedziałek, 4 stycznia 2016

@grigor: no wiesz, ruski pozdrawiają wschodnim wiatrem. ;) wiem syberyjskie określenei to niezbyt trafione ale w polskich realiach jak najbardziej wskazane. Co do kija to mam go wpiete w plecak (w miejsce od rurki wodopoju ;-) więc nie jest to takie uciązliwe ale za to jakie fajne zdjecia moga wyjśc.

@lavinka najlepsze jest to, że te łabedzie z kaczkami zrobiły przegrupowanie, jak tylko podjechałem do nich ;)

bobiko 08:57 poniedziałek, 4 stycznia 2016

O, jak dużo łabędzi. U nas w tym roku tylko kaczki.

lavinka 21:25 niedziela, 3 stycznia 2016

Przerwy na zdjęcie są wręcz wskazane :-) Ale z tym kijem, że Ci się chciało go trzymać podczas jazdy to już przegiąłeś :-) Ps. Syberyjskie mrozy to temperatury, których w Polsce raczej nie zaznamy, a zaczynają się od -25 w dół :-))) ale wtedy to nawet ja bym raczej na rower nie wsiadł hehe.

grigor86 20:27 niedziela, 3 stycznia 2016
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zybko