162/2015 Podsumowanie 2015 / Wyrównanie stats.

Czwartek, 31 grudnia 2015 · Komentarze(6)

Ostatni dzień roku to czas wszelkich podsumowań. Z kończącego się sezonu jestem w pełni zadowolony, choć nadal bariery 10000 nie przekroczyłem – kończę z stanem licznika 8565 km.
podsumowanie-2015-strava

Powyższy rzut grafiki pochodzi ze Stravy, gdzie loguję wszelkie swoje aktywności.

Kilometrów w sumie 8565km
Czas jazdy 396h 3m
Średnia prędkość 21.63 km/h
Dni spędzonych na rowerze ~16.5 dnia
Najdłuższa wycieczka 279,5km Tutaj
Niewiele brakowało do mojego rekordu rocznego z 2013 roku, ale to był inny czas, inne możliwości. Teraz trzeba umiejętnie dzielić czas na życie zawodowe, prywatne i rowerowe ale udało się.

Najbardziej cieszę się, że z wszystkich wypadów rowerowych wychodziłem bez żadnych większych kontuzji oraz zawsze do domu wracałem bez problemów technicznych. Dokonałem poważnego upgrade sprzętowego w moim Krossie a przede mną kolejne wyzwanie: nowy widelec + nowe stery.

Ze wszystkich wypadów rowerowych najfajniej wspominam Solo nad Bałtyk (pełna relacja na głównym blogu) ale także warte wspomnienia są:
Do pełnego podsumowania zapraszam na głównego bloga oraz na profil Strava

O planach jeszcze będę pisał ale to dopiero za rok ;-) A tymczasem moi drodzy - udanej szampańskiej imprezy!

Ps.: Powyższe wyniki to wyrównanie między stravą a BS. ot zdarza sie taki rozjazd