2/17 Taką zimę to ja uwielbiam

Środa, 18 stycznia 2017 · Komentarze(8)

Wczorajsza mgła była sprawczynią dzisiejszego pięknego rowerowego poranka. Nie mogłem nie jechać rowerem do pracy i czerpać radość z otoczenia. Taką zimę to ja wręcz uwielbiam i nawet temperatura nie była uciążliwa - wszak bez wiatru i troszkę cieplej bo "tylko" -12.2*C ;-)

Standardowa miejscówka na zdjęcie
Jedynym minusem dodatnim tego dnia była gęsta mgła, skutecznie skrywająca to, co zrobiła natura przez mroźną noc. Ale im bliżej 9tej, tym mgła zaczęła opadać i coraz więcej światła ujawniło się.

Az zazdroszczę tym, którym niespieszno było do pracy (zmiana popołudniowa) i wykorzystali ten dzien na dłuższe przejażdzki.

---

Droga powrotna do domu byłą niemal identyczna, tyle ze zamiast na gnieźnienskie Winiary pojechałem w stronę Łazienek.  I podobnie jak rano, zrobiłem kilka fotek.

----
Ehh ;-) w pracy nowi koledzy i koleżanki pytają się o to, czy nie jest mi zimno na rowerze  / czy nie zamarznę / jak robię, ze jest mi tak ciepło na rowerze.

Odpowiedz mi tak: silna chęc kręcenia robi swoje ;-) a ze dzisiejsze warunki temu sprzyjały, to tylko cieszyć się :)

@andale: ty lepiej pośpiesz sie z wpisami z Islandii ;-)

@jpbike: zaskoczę Cię. żadne superaśne chińskie zabawki - jedynie Sigma Ligthster - recka na moim blog

bobiko 19:47 piątek, 27 stycznia 2017

Zdradź mi bobiko co to za wypas przednią lampkę masz, u mnie już czas na coś lepszego ...

JPbike 18:48 piątek, 27 stycznia 2017

Ale ładnie. Pod Poznaniem to wszystko takie jakieś rozjeżdżone i wyślizgane :P

andale 09:40 sobota, 21 stycznia 2017

Każdy zachwyca się widokami zimy... no bo jest czym! Piękne foty :)

anka88 11:50 czwartek, 19 stycznia 2017

@Trollking a dzięki ;-)
@Maniek - to widzę, ze z kacprem i Grzegorzem wyskoczyliscie ;-) widziałem na stravie - szacun
@Grigor - przez chwilę zastanawiałeem się, czy sie nei spoznic do pracy ale ... jednak wygrał rozsądek :)

bobiko 09:55 czwartek, 19 stycznia 2017

Nocne foty - miazga! :)

Trollking 21:47 środa, 18 stycznia 2017

I gitara!!! Ja byłem dzisiaj wśród tych szczęśliwców, którzy nie spieszyli się rano do pracy. Miałem wolne, co oczywiście w pełni wykorzystałem :)

maniek1981 20:36 środa, 18 stycznia 2017

No to nie jesteś sam bracie :-) Piękną mamy zimę w tym nowym roku!

grigor86 19:59 środa, 18 stycznia 2017
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa atkow