121/2017 Poniedziałkowe święto - Kórnik Śrem Książ Żerków

Poniedziałek, 14 sierpnia 2017 · Komentarze(5)

Wolny poniedziałek przeznaczyłem - jakże inaczej - na biketripa w towarzystwie Uziela. Aczkolwiek nie byłem pewien, czy plan dojdzie do skutku ze względu na możliwą pomoc rodzicom przy wycince drzewa.

Plan był prosty: 200 km po mniej znanych drogach. a jako miejsce spotkania obraliśmy Kostrzyn Wlkp (na krzyżówce z światłami) Kilometraż wyszedł podobnie ale ja tradycyjnie zaliczyłem spóźnienie. Tuż po spotkaniu, zaliczylismy biedronkę i z napełnionymi kieszeniami batonikami i piciem udaliśmy się w stronę Kórnika a dalej do Śremu.

NIesamowita Wisława Szymborska z swoim kotem
Na trasie do Śremu było dość ruchliwie
Nadwarciański klimat w Śremie
W Śremie zrobiliśmy postój na kolejne uzupełnienie paliwa w bidonach i zmieniliśmy kierunek: Klęka i dale Żerków.

W Żerkowie w Dino - jak na porę lunchu przystało - kupiliśmy sobie paczkę kabanosów, kilka bułek i banany (niemal jak dieta Małysza). To był ostatni (no prawie) dłuższy postój ale nie sposób było odmówić postoju na punkcie widokowym. A tam niespodzianka, bo nie było widać z powodu wysokiej kukurydzy - czyżby to zemsta jakiegoś miejscowego rolnika albo brak wyobraźni jegomościa?
W każdym bądź razie wyszło dość śmiesznie.

Tradycyjnie też był szybki zjazd do Śmiełowa, tym razem video z warstwami info:

Trochę mi się śpieszyło, dlatego nie robiliśmy żadnych postójów po drodze. Z Uzielem pożęgnałem się we Wrześni a sam pognałem na kolacyjkę do Gniezna, gdzie czekała za mną Asia :).

Konkretna szosowa wyrypa, choć wiaterek szkodził delikatnie.

Przyzwoitość nakazywała dokręcić do dwóch setek ;-)

lipciu71 15:01 piątek, 20 października 2017

@sebek: a tak, otworzyli w Pietrzykowie punkt widokowy (pewnie to czytales w prasie ;-) z lornetką i ławeczką. Widoczek jest na Wartę i jej tereny rozlewiskowe.

Co do pytania, to jest tzw. warstwa (Gauges na podst. danych GPS, które zapisuje GP5Black (w dekstopowym quik można sobie założyć) .

Via Garmin Virb można podobne rzeczy nałożyć, jedynie trzeba mieć gpx oraz dobrze syncrhonizowane godziny w obu urządzeniach

bobiko 13:58 poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Dobrze wiedzieć że punkt widokowy w Śmiełowie jest obecnie mało widokowy. Pojechali z tą kukurydzą. A byłeś może na nowym punkcie widokowym w Pietrzykowie (nie wiem już czy widziałem go u Ciebie czy też gdzieś w prasie).
Co to masz teraz za bajer że tak fajnie wyświetla Tobie na filmach?

sebekfireman 13:47 poniedziałek, 21 sierpnia 2017

@trollking: krótki ale konkret. Jednak uważaj na jelenie i inne zwierzątka, potrafią przeskakiwać

bobiko 06:52 poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Gratki - dystans godny. Zjazd również, muszę go kiedyś zaliczyć :)

Trollking 18:11 niedziela, 20 sierpnia 2017
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa naspo