19/2019 oo taka sytuacja - śniek again.

Wtorek, 29 stycznia 2019 · Komentarze(3)

Ach ta zima nie moze sie zdecydować, czy chce zostać na dłużej z nami czy raczej spierdziela na amerykański kontynent, gdzie zapowiadają sie ostre mrozy. Ślisko z rana było niemniej dużo przyjemniej sie jezdzi w takiej aurze - nawet jak wiatr boczny przeszkadza ciut.

Po pracy trzeba było uważać z błotem pośniegowym, które zaczęło zamarzać a tym samym jezdziło sie troszke gorzej niż rano.

Postanowiłem zajrzec na najdalsze zakątki gnieźnienskich Winiar (zwanych potocznie Manhattanem)  i ujrzałem prawie fajny widok na tutejszą katedrę.

Krótka hyperlapse'owa relacja

@marcingt nawet nei wiem jak było w Gnieźnie ale staram omijać centrum jak tylko mogę. ;-) znalazłem swoją rutynową drogę, która pozwala mi jechać bez żadnego postoju (no dobra max 2-3 postoje bez świateł)

@Trollking wielce mi to wyczyn ;-)) fakt miejsami bylło ślisko :D

bobiko 13:42 piątek, 1 lutego 2019

Też dziś napotkałem taką szklankę, chcąc pojeździć wokół zgierskiej "Wenecji". Niestety DDR był jedną wielką ślizgawicą :(

marcingt 19:36 środa, 30 stycznia 2019

Spoko się patrzy na taki przyspieszony filmik. Podziwiam, że ruszyłeś w takich warunkach :)

Trollking 18:13 środa, 30 stycznia 2019
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa godni