12.Rodzinny Rajd Rowerowy - Września

Niedziela, 3 maja 2009 · Komentarze(3)
Tradycyjnie, bo od 12 lat, we Wrześni odbył się Rodzinny Rajd Rowerowy, który cieszył się ogromną, jak na lokalne warunki, frekwencją - jeśli się nie mylę, to było ponad 2750 zarejestrowanych rowerzystów (aby wziąc udział, należało zgłosić się do siedziby SM).Trasa była bardzo przyjemna, łatwa i szybka, przebiegała przez ulice Wrześni, lokalne wsie, las i gospodarstwa rolniczego (tereny bylego PGR).Atmosfera rodzinna, nikt nie ścigał się na czas a ludzie mogli spokojnie rozmawiać, pośmiać. Na finiszu rozdawano oczywiście drobne upominki, każdy mógł się napić i najeść - wszystko sponsorowane przez UMiG Września i licznych sponsorów.

Był to mój pierwszy raz w tym rajdzie i moje odczucia są zbyt subiektywne, ale muszę przyznać, że organizacja przebiegała sprawnie, policjanci, straznicy, strazacy i inni zabezpieczali trasę i czuwali nad nami, dlatego nalezy im się szczególne podziekowania. A kierowcy... niektórych zachowania nie warto komentować. Zdjęcia tradycyjnie w galerii