KoronaRide #3 z wizytą w lasach królewskich ☀️

Niedziela, 22 marca 2020 · Komentarze(3)

Silny wmordewind nie odpuszczał od soboty ale niesamowicie mnei nosiło i w koncu dla zdrowia poszedłem na rower. I jednymy słusznym kierunkiem był Las Królewski, połozony na północy od Gniezna. Oznaczało to, ze zanim dojade to przez niecałą godzinę będę męczył sie z wiatrem.

I tak właśnie było. I jeszcze sobie utrudniłem, bo wybrałem "skróty" przez piaszczyste polne drogi.

W Lesie Królewskim - wbrew pozorom - nie bylo tak iście królewsko, bo mimo drzew to wciąż wiatr dał we znaki.

Taki widok zza kiery to niestety standard - od czasu pamiętnego armagedonu, jaki nawiedził w sierpniu 2017 te okolice.

Z drugiej strony widać, jak bardzo urozmaicony teren jest w tej części gnieznieskiej krainy. W okolicach Bożancina nastąpiła zmiana kierunku i mogłem smigać razem z wiatrem, czesciowo po asfalcie (pierwsze zdjecie) a częściowo lasem. Spodzeiwałem sie tłumu w lesie ale mroźny wiatr skutecznie przyblokował niedzielnych spacerowiczów w domach.

Pandemia ma się dobrze, z dnia na dzień przybywa i tych zakażonych i tych, co przeszli do innego wymiaru. Ciekawe dokąd to wszystko zmierza. A tymczasem, pamiętajcie: #SOLORIDE !

Bezchmurnie, 1°C, Odczuwalna temperatura -5°C, Wilgotność 43%, Wiatr 8m/s z PłnW - Klimat.app

@grigor: od 17" nie byłem w lesie miedzy Czerniejewem a Wrześnią. Musiałbym kiedyś przemierzyć to na MTB albo na szosie z gravelowymi oponami. ALE... jak pojedziesz od Zasutowa do Wrześni to widać jak bardzo sie zmieniła okolica. Łącznie z Małpim Gajem.

@T-King: Natura zbilansuje to na swoj sposob.

bobiko 09:17 piątek, 27 marca 2020

Ten huragan 17'' zrobił totalną rozpierduchę. Za każdym razem, kiedy jestem w lasach w gm.Września, Nekla, Gniezno, Rogowo to oczom nie mogę uwierzyć jaki obszar został zmieciony z powierzchni ziemi.

grigor86 15:38 czwartek, 26 marca 2020

Oj, smutny jest widok takiego lasu. Ale w sumie cały wpis ma jeden łącznik - ten huragan pewnie by się nie pojawił, gdyby nie człowiek. Tak samo jak wirus :)

Trollking 15:27 czwartek, 26 marca 2020
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rkije