43 | Rowerem z Pracy - początki

Wtorek, 19 czerwca 2012 · Komentarze(2)
Kategoria > 50, DPD
Nie ukrywam, że mam pewną tremę, jeśli chodzi o rowerowanie do/z pracy ale powoli sie do tego przekonuję. Początkowo plan zakładał, że rano będę kulal się pkp'em, by po pracy wrócić na kołach.

I prawie by się udało, gdyby nie fakt, ze pociąg relacji jarocin-gniezno zostanie zawieszony na czas wakacji (tak brzmi oficjalne stanowisko). I taki problemik się pojawił. No nic. Trzeba bedzie drałować w obie strony, w sumie koło 80km

Z Micorem umówiłem się po pracy, zeby zajrzał do roweru - coś strzelało od niedzieli - no i ocenił czy łańcuch nowy czy może być;]. Okazuje sie, że do końca sezonu powinien wystarczyć. Czas minał niesamowicie szybko ale i ciekawie. wymiana doświadczeń, opowieści z tras itp.

Także ten, dzięki Micor! :)

Nie ma sprawy. Również dzięki za przejażdżkę. Jak coś to możesz polecić moje usługi serwisowe- szepnąć słówko czy coś :).

micor 06:42 czwartek, 21 czerwca 2012

Hehe - opony ściągnąć, felgę na szyny i jazda po torach... tą linię kolejową to pewno niedługo całkowicie zaorają... może ścieżkę rowerową między szynami zrobią.

sebekfireman 09:33 środa, 20 czerwca 2012
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ziejl