46 | Pierwszy raz rowerem

Poniedziałek, 25 czerwca 2012 · Komentarze(6)
Kategoria > 50, DPD, Wmordewind

Planowałem wstać o 5tej ale niestety budzik mnie nie dobudził i godzinę spóźnienia w plecy. Szybka decyzja ze jadę do pracy rowerem, pomimo silnego wiatru.

Wiatr w jedną strone pomagał bardzo, miejscami było prawie 35-40km/h ale jak się zmieniło kierunek jazdy, to tak kolorowo nie było. NO ale w stronę pracy udało mi się odjechać w 1.5h, co jest świetnym wynikiem dla mnie.

Po pracy tak różowo nie było, miejscami był bardzo porywisty i w pewnej chwili na horyzoncie pojawiły się czarne chmury - zwątpiłem, czy dojadę suchy do domu. I niestety, wiatr ostro zmógł, był kryzys ale dalej kręciłem i dojechałem do Mierzewa i wtem zauwazylem przyzwoitą wiatę ale zdążyło ostro padać. Podczas ulewy wiał tak porywisty wiatr, ze wiata się ciut uginała. Po 20 minutach deszcz przestał padać a wiatr opadł zdecydowanie.

@grigor86: dla mnie rower to już nie tylko przyjemnośćale sposób na życie. Bo póki co, to nei stać mnie na dobre auto a byle jakei to wcale mi sie nie opłaca.

Co więcej, czas sumaryczny, jaki poświęcałem na dojazdy pks do/z pracy wynosi mniej więcej tyle, ile mi zajmuje rowerem czyli imho łączę przyjemność z pożytecznym. Jednak ma to swoje plusy i minusy. O tym wsszystkim napisze na moim głównym blogu

bobiko 08:43 środa, 27 czerwca 2012

Gratulacje!

yurek55 20:10 wtorek, 26 czerwca 2012

Ja tam do pracy mam 7km. ale jeżdżę samochodem, bo rowerem to śmigam do przyjemności :-)

grigor86 18:14 wtorek, 26 czerwca 2012

@sebekfireman : nie wiem, co by mogło mnie zniechęcić ... chyba wysokie koszty napraw za takie przyjemności. Niestety ale cykloza ma się całkiem dobrze u mnie :P... choć dziś z pewnych przyczyn, jestem autem ale jutro juz ze spokojem rowerem - niech tylko wiaterek ustąpi...:P

bobiko 09:45 wtorek, 26 czerwca 2012

Przechrzciła Ciebie pogoda na ten pierwszy raz. Mam nadzieję że nie zniechęciła :P

sebekfireman 09:33 wtorek, 26 czerwca 2012

Niezła nazwa :)))

uluru 07:27 wtorek, 26 czerwca 2012
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa cesam