5 | Wycieczkowe wmordewind czyli przejazd przez PK Promno

Niedziela, 3 marca 2013 · Komentarze(7)
Kategoria > 50, Wmordewind

Wczorajsza wycieczka się niezbyt udała za to dzisiejsza była w pytkę bo piękne słoneczko było...aczkolwiek wmordewind niesamowite.

POczątkowo miałem wątpliwośći czy skoczyć na rower, czy nie ale skoro Uziel wystartował w trasę, to ja nie mógłbym mu odmówić. I tak razem udaliśmy się na pierwszą dłuższą wycieczkę w tym roku, pełną przygód i psiamać lichego wiatru, któ¶y skutecznie obniżył odczuwalną temperaturę do poziomu -6C. Stąd ubiór prawie jak w grudniu - zabrakło bluzy polarowej pod kurtką. Trasa zapowiadała się dośc ciekawie, głównei po szosie ale były krótkie etapy pełne błota, co niezbyt spodobało się Uzielowi :).

Ponad połowa trasy to jazda pod wiatr, który miejscami ostro przeginał (coś 8m/s), hamując średnią prędkość do 15-16km/h. Na szczęście w okolicach Biskupic zmienialiśmy kierunek (wszak najbardziej wysunięty punkt na zachodzie) i zmierzaliśmy do Promna. Kilka postojów po drodze i smigaliśmy z wiatrem.

Forma jeszcze nie ta ale i tak było zajebiście :)

PS: panoramki są klikalne:)

@bobiko Trzeba przyznać, ze całkiem fajna ta okolica

Gość 23:59 środa, 13 marca 2013

Fajna wycieczka :) jak zwykle kilometraż ogromny :)

matisliswider 16:51 poniedziałek, 4 marca 2013

@grigor86: sa taka niewinna niedziela miała być. Wiesz, miałem do Ciebie napisać smsa ze lecimy na Promno ale walcząc z wiatrem, miałem wątpliwości czy objedziemy całość.

Next time dam cynka - a już na pewno wtedy, kiedy bedziemy zwiedzac rewiry Puszczy Zielonki

bobiko 21:05 niedziela, 3 marca 2013

Niezły dystans jak na dzisiejsze warunki, zwłaszcza że połowę jechaliście pod wiatr. PK Promno świetnie wygląda :)

marcingt 21:00 niedziela, 3 marca 2013

No to ładnie pocisnęliście w tę niedzielę, ale tzn. że forma jest bo nikt bez formy, w takim wietrze nie pokusiłby się na setkę. Miejsca dobrze mi znane na zdjęciach, nad tym małym jeziorkiem ze zdjęcia 2 i 3 też dzisiaj byłem ;-)))

grigor86 20:48 niedziela, 3 marca 2013

@webit: mądrala... :P

bobiko 20:05 niedziela, 3 marca 2013

zabojcze macie te przewyzszenia ;) 60m na 96km :D ja zrobilem rok temu 2200m na 100km :D a daloby sie wiecej ;)
Pozdro!

webit 20:01 niedziela, 3 marca 2013
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa szyok