Wrzesień, 2016

139/2016 Piątkowa niespodzianka

Piątek, 16 września 2016 · Komentarze(1)

Od samego rana niespodzianka - linka od rpzedniej przerzutki poszła w pisdu. i trzeba było jechać na bardzo wysokiej kadencji. Na szczęscie do pacy nie było tak daleko. Po pracy podjechałem do serwisu, gdzie na doczekaniu wymienili i gratisowo wyregulowali przerzutki.

Wieczór bardzo ciepły ale ponoć to ostatni taki ostatni weekend ...

138/2016 Terenowej włóćzegi cd

Czwartek, 15 września 2016 · Komentarze(0)

Konkretnego planu nie miałem ale pomyślałem, ze sobie skoczę na połnoc, jadąc do konca ulicą górną - gdzie keidyś można było dojechać do Obórki a teraz przecina budowa S5. Niestety dalej przejazdu nie było, więc torami dojechałem do Pyszczynka i dalej pokręciłem na Winiary i wróciłem do bazy.

Tak, jesień pełną gebą

137/2016 Wtorkowa gleba

Wtorek, 13 września 2016 · Komentarze(0)

nie miałem planów na wtorkowe kręcenie ale jakoś przemoglem na swój sposob. Pojechałem  zobaczyć, jak wygląda nowy asfalt od strony Pustachowskiej do Gębarzewka, który niedawno wylali. a potem już typowo kręcenie po terenie. I przy okazji jazdy polna drogą wśród kukurydzy zaliczyłem glebę; chcąc ominąc błoto odbiłem w prawo a tam .... rów. rower został na "mośćie" a ja zleciałem z impetem. Nic powaznego sie nei stało ale .. drzaźgi weszły bardzo głęboko i pewnie przez kilka dni będa dawać o sobie znać :/

136/2016 Poniedziałkowa zmora

Poniedziałek, 12 września 2016 · Komentarze(0)

Ostatnie dni cieplejszego lata. a właściwie to pachnie już jesienią. No nic, wieczór spędzony w znakomitym towarzystwie mojej A.

135/2016 Bike Challenge 2016

Niedziela, 11 września 2016 · Komentarze(0)

Niedziela upłynęła pod znakiem kolarskiego święta w Poznaniu - Bike Challenge  2016 -  w którym startowałem razem z Marcinem. Spotkałem wielu znajomych bikerów, którzy takze startowali zarówno na szosie jak i na MTB.

Na blog.bobiko.pl opisałem wszystko ;-)

133/2016 testy czujników ANT+ od mio

Czwartek, 8 września 2016 · Komentarze(0)

Przypomniało mi się, ze w kartonie mam czujniki kadencji / Predkosci od MIO, więc po pracy szybko je założyłem i sparowałem z 3ma urządzeniami. I w zasadzie nei widzę różnicy między MIO a Garminem -- czyli jest bardzo dobrym produktem, zamiennikiem.

132/2016 Okolica

Środa, 7 września 2016 · Komentarze(0)

Kumpel po pracy wyraził chęć wspólnego kręcenia w naszym towarzystwie. Więc sobie udaliśmy standardową trasą na Mnichowo i powrot serwisówka s5

131/2016 Oj płaska ta hopka

Wtorek, 6 września 2016 · Komentarze(0)
Ciężki powrót po weekndowym pobycie w Tatrach, zwłaszcza do codziennych obowiązków. Powrót z Wrzesni do Gniezna na szosie, bo musiałem odstawić auto do mechanika.

130/2016 Tatry - pożegnalna trasa

Niedziela, 4 września 2016 · Komentarze(1)

Nastał czas pożegnania z Tatrami, co uczciliśmy objazdem przez Bystre, Cyrhle, Głodówkę, Bukowinę i Gliczarów. Na sam koniec zanurzenie nóg w strumyczku Porońcu. Szybki prysznic, pakowanie i obiad w Zakopanem.

Znów było ciężko zdobywać ścianki ale 4.dzień katowania organizmu przyniósł efekty, co z pewnościa przełozy na efektywność jazdy na szosie. Wszystko niemal dopisało :) sprzet, pogoda, trasa a przede wszystkim ludzie - wariaci przez duże W.

Pełny opis będzie na blog.bobiko.pl, wraz z foto / videorelacją.