5/2014 Solankowy trening nad Wartę

Niedziela, 2 lutego 2014 · Komentarze(3)
Oj jak dawno nie jezdziłem rowerem, ze zapomniałem jak wygląda mój krosnajer. Mając zły humor od samego rana, postanowiłem wyskoczyć gdzieś, najlepiej przez okoliczne wsie nadwarciańskie. Mimo braku słońca, dzień był znacznie cieplejszy niż wczoraj,a to za sprawą mniejszego, niemal niewyczuwalnego wiatru. Ubrałem się solidnie i wziałem termosik z herbatą, by móc wypić 2 kolejki pod szlabanem w Czeszewie.

Rozlana Wrzesnica/Bardzianka w okolicach Murzynowa KoscielnegoCzeszewoNadwacianski rewir zimaCala Warta
Większość dróg była przejezdna a nawet sucha ale były takie odcinki oblodzone z śnieżną breją i po nich nie za fajnie się jechało. W ogóle rower troche kiepsko wyglądał przez tą dzisiejszą jazdę - no cóż, trzeba go wziąć na warsztat i poświęci cały nowy miesiąc na serwis i montaż nowych elementów. Sam jestem ciekaw jak wyjdzie ostatecznie ;-)

Palac w Mikuszewie a w nim Międzynarodowy Dom Spotkań Modzieży
Tymczasem miłego kręcenia w lutym

Przy promie niezła lodownia. Przemknąłem dziś przez Czeszewo, ale na prom nie zawitałem. Do promu w Dębnie prowadzi roztopowa breja, zapewne bez soli, bo las przed promem od strony Orzechowa należy administracyjnie do gminy Nowe Miasto.

romulus83 21:59 niedziela, 2 lutego 2014

Nie patrzyłeś czy czasami woda w Warcie nie jest słona po roztopach solankowych na drogach? Po zdjęciach widzę że im bardziej na wschód tym więcej śniegu

sebekfireman 21:11 niedziela, 2 lutego 2014

Byłem :-))) Czeszewo kojarzy mi się z latem, kiedy odwiedzałem to miejsce 2 krotnie. Za każdym razem Słońce było w pełni i wspomnienia mam bardzo miłe :-)
Fajny trip i powodzenia przy serwisie roweru men :-)

grigor86 19:41 niedziela, 2 lutego 2014
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa czaso