1/2015 Rozpoczęcie sezonu

Wtorek, 6 stycznia 2015 · Komentarze(10)

Dziś poraz pierwszy wyjechałem na rowerze w tym roku. I to w jaką piękną pogodę i dosłownie ledwo odczuwalnym wiatrem i temperatura poniżej zera - można by rzec idealna pogoda dla rowerzysty.
W drodze do Wrześni - Wiatraki w Kaczanowie
Miałem ochotę wyjechać gdzieś w dalszą trasę ale z racji mojego przeziębienia, ciągnące go się od czasu ostatniego wyjazdy, wybrałem się w przejażdżkę po okolicy.
Oto lokalny mistrz - Uziel
Wpierw wyjechałem Uzielowi, wracającemu ze Skoja a potem przez zalew ucieklem do marzelewskiego lasu, gdzie było dość gwarno i sporo stojących na uboczu aut.
Restauracja Czardacz z Łabędziami

Chwilowa kosternacja - łabędzie niczym Jezus chodzą po wodzie
w drodze do Marzelwa

Do niedawna istniały tam budynki. TO BYŁO Marzelewo - wieś, której na mapie nie było od dawna

Nieopodal Barczyzny zrobiłem sobie mały postój na banany i gorąca herbatę, miałem też możliwość za obserwowania okoliczne zwierzątka.

Pogoda rewelacyjna, aż nie mogę się doczekać następnego wolnego weekendu ;).
Ps jak zauważyliście, zmieniłem - jak co roku - szablon na BS. Mam nadzieje ze jest czytelny i działa na każdej nowej przeglądarce ;).

@patryk: ogólnie to na cebulkę;)

bobiko 11:44 niedziela, 11 stycznia 2015

Jak się ubierasz na taką pogodę? :)

Patryk 19:24 sobota, 10 stycznia 2015

Dzięki dzieki za opinie. Ten szablon (no moze prawie podobny) macie po stronie BS. ja zas zmodyfikowałem i dostosowalem po swojemu. I tak, przede wszystkim optymalizacja szybkości tegoż layoutu. Ot. :)

bobiko 21:39 środa, 7 stycznia 2015

Szablon rewelacyjny. :) Wielu przyjemnych i pełnych entuzjazmu km w Nowym Roku. :)

romulus83 21:34 środa, 7 stycznia 2015

No witamy, witamy :-) Fajne, naturalne fotki porobiłeś...takie najlepiej odzwierciedlają rzeczywistość.
Ps. w końcu zmieniłeś szablon - ten jest bardziej czytelny i szybciej się wczytuje....

grigor86 21:34 środa, 7 stycznia 2015

Ten szablon jest lepszy od poprzedniego. Zdjęcia też bardzo dobre.

yurek55 21:15 środa, 7 stycznia 2015

Świetnie prezentuje się blog w nowej odsłonie - korzystna zmiana ;) Co do Marzelewa, już się przekonałem jesienią, że zostało zrównane z ziemią :(

marcingt 19:21 środa, 7 stycznia 2015

Fajny czytelny szablon i co najważniesze nie zamula przeglądarki :) Też by mi się przydało odświeżenie ale... nie chce mi się z tym bawić :D

k4r3l 15:57 środa, 7 stycznia 2015

Sebek
1. i tak zostanie ;-)
2. niestety żadnego budynku nie ma. proces rozbiorowy został zapoczatkowany 2-3 lata temu, jak rozebrali stodołę (podejrzewam ze ktoś chciał czerwone surowe cegły) a potem resztę. Ma to uzasadnienie ekonomiczne: zrobili to z powodów podatków za budynki.

bobiko 09:30 środa, 7 stycznia 2015

Zmianę szablonu zauważyłem i bardziej mi się podoba niż poprzedni :)
W Marzelewie już nie ma żadnego budynku?
Udanego sezonu 2015!

sebekfireman 08:11 środa, 7 stycznia 2015
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ntree