102/2014 | Ostatni (nierowerowy) wpis

Środa, 31 grudnia 2014 · Komentarze(3)
Miało być mega wielkie podsumowanie minionego roku rowerowego ale tak nie będzie. Choćby dlatego, nie był on epicki rowerowo i nabitymi kilometrami po całej Polsce. Niestety założenia legły w gruzach z przyczyn osobistych i rodzinnych (remonty, związek itp). No i cholerne przeziebenie nie odpuszcza od ostatniej, grudniowej wycieczki.

Bo jakby nie patrzeć, to 1/3 mniej kilometrów w porównaniu do roku 2013 ale  wiecie co? Nie żałuję. Nie bo w zamian zyskałem coś znacznie cenniejszego - miłość swego życia, z którą moge dzielic rowerową pasję, - więc nie można tego traktować tego w kategorii porażki.

Nawet więcej! Postawiłem na jakość zamiast na ilość, realizując dotąd największe marzenia: zwiedzanie górskich szlaków na rowerze. I to się udało, dzięki kolegom z BS i po za nim ;). I jeszcze jedno: zero kontuzji w tym roku! A krótkie podsumowanie przygotowało dla mnie Strava. Obejrzjcie filmik: Moje podsumowanie

Kończąc, chciałbym życzyć szampańskiej imprezy, samich udanych wycieczek rowerowych!

ps.: Tak szczerze, to miewałem chwile, w których nawet rower nie cieszył się, wręcz nie miałem inspiracji do jezdzenia, dla samego jezdzenia. Po prostu kryzys.

Dzięki za życzenia.Dzięki za wspólne wypady w góry było fajnie.

jerzyp1956 08:28 środa, 31 grudnia 2014

A teraz przepraszam, filmik ruszył. Za pierwszym razem nie chciał się załadować. :)

kalorr 01:11 środa, 31 grudnia 2014

Coś ten link od stravy nie bangla ;)

A co do ilości przejechanych kilometrów - olać to! Nie ilość się liczy, ale jakość. Sam się o tym przekonałem w ciągu ostatnich kilku miesięcy. Teraz dużo bardziej wolę wybrać się na wyczerpującą, ale ciekawą 20-25 kilometrową rundę w terenie i mieć radochę z tego, jak bardzo blisko natury jestem, niż robić (często bezsensowne) wciąż te same rundy po asfalcie i leśnych drogach "tak dla zasady" i iść na rekord z ilością kilometrów. Rower ma być przyjemnością, cyferki mają być statystyką, a obie te rzeczy nie mogą stać się więzieniem dla rowerzysty, bo całą przyjemność z kręcenia trafia wtedy szlag. :) Najlepszego na nowy rok!

kalorr 01:06 środa, 31 grudnia 2014
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa slnie