104/2017 Na lody do Torunia

Sobota, 22 lipca 2017 · Komentarze(5)
Plan na sobotnią wyrypę był prostu - pojechać na lody do Torunia z kolarską ekipą. Gwarantowała ona dużo większę tempo i szybkie przeloty przez mniej znane miejscowości.

OD samego rana pogoda była niepewna; sporo mgły i wilgoci wisiało w powietrzu ale w porównaniu do zeszłego tygodnia, gdy jechałem do Wrocka, było dużo cieplej. W Witkowie dołączam do ekipy i lecimy prosto na Toruń, zaliczająć najgorszy odcinek pomiędzy POwidzem a Orchowem. Nigdy więcej tamtędy jechać!.

przed Powidzem
W drodze do StrzelnaWreszcie Toruń

Lody u Lankiewicza

Po 12 ruszyliśmy dalej, najpierw do LIdla, by uzupełnić płyny i zapsy a potem obrać kierunek Inowrocław, by odstawić na PKP jednego z naszych współtowarzyszy. Zapadła decyzja modyfikacji trasy powrotnej przez Mogilno i Trzemeszno.

Jeszcze W Toruniu
W oczekiwaniu na przejazd. Obok motocyklistów
W Trzemesznie chłopacy zrobili kolejną dłuższą przerwę a ja skończyłem dzisiejszą przygodę. Pożęgnawszy się z nimi, podjechałem do rodziców Asi, świetując udaną kolarską sobotę. O ile bałem się wysokiego tempa, o tyle byłem pozytywnie zaskoczony, że dałem radę. Nawet dawałem zmiany, na których trochę chłopacy się zmęczyli. Najważniejsze, że wszyscy dojechali do celu.

ps.: Niektórzy to nawet pociągnęli do 300km... czego im zazdroszczę :)

No nieźle wytelepowało nas, choć mogliśmy smignąć inną drogą, od strony północnej. no cóż - nawigatorem to nie byłem. ;-)

@rmk: hehe, tez tak powiedziałem ale o dziwo wszyscy dawali radę, więc Ty również.

bobiko 11:33 wtorek, 8 sierpnia 2017

Odcinek Przybrodzin - Smolniki Powidzkie jest wkurzający na MTB, a gdzie tu na szosie. Faktycznie musiało Was nieźle wytrząść. Średnia solidna przy tym kilometrażu.

maniek1981 22:55 sobota, 29 lipca 2017

Ojjj - ten odcinek przez Smolniki Powidzkie na kolarki jest faktycznie hardcorowy. Nieźle cisnęliście do tego Torunia.

sebekfireman 08:22 czwartek, 27 lipca 2017

Tak sobie czytałem z zaciekawieniem i myślą, że może kiedyś wybrałbym się z Wami w taką trasę ale tylko do czasu aż zobaczyłem średnią przejazdu ;)))

rmk 19:20 wtorek, 25 lipca 2017

Nieźle... trasę do Torunia robiłem z innej strony, przez Bydgoszcz. Mogę również polecić kilka odcinków, których bym nie polecał :P

Trollking 18:23 wtorek, 25 lipca 2017
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa osicz