197/2017 Szosa wyprowadziła mnie na spacer // powrót w deszczu

Sobota, 25 listopada 2017 · Komentarze(2)

Po dłuższej przerwie wróciłem do kręcenia i nie było to łatwe zadanie z racji zakwasów po ostatnich treningach siłowych.

Szosa wyprowadziła mnie na dłuższy spacer, mimo prognozowanych opadów deszczu późnym popołudniem. Tymczasem wyszło nawet słońce i troszkę rozweseliło mój nastrój.

Przystanąłem za Noskowem, gdzie trwa sprzątanie po sierpniowej nawałnicy. Dopiero widok ściętych drzew uświadamia, jak wielkie straty poniosły Lasy Czerniejewskie.

Podjechałem do rodziców, posiedziałem przy kawie, pomogłem przy drobnych pracach domowych.

W drodze powrotnej odpaliłem sobie kolejny odcinek podcastu Michała Szafrańskiego z Arlena Witt na temat nauczania języków w szkołach itp. I niestety do samego Trzemeszna towarzyszył deszcz co oznacza jedno: upierdolony na maksa rower. Na koniec dnia miałem okazję przejechać przebudowanym odcinkiem między Witkowem a Folwarkiem. W końcu!

@trollking: niby tak wyglada ale tak naprawde po lewej stronie mamy szuwary Wrześnicy a po prawej uzytkowe pola.

byłem ciekaw, czy ta ścieżka podzieli los podwodnej Wartostrady. Kurcze bylem zaskoczony - jednak melioracja tam zadziałała ;-)

bobiko 11:31 poniedziałek, 27 listopada 2017

To ostatnie zdjęcie jak z kosmosu. Ścieżka tej jakości w środku pola? :)

Trollking 19:46 niedziela, 26 listopada 2017
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zyjdz