198/2017 48. poniedziałek w roku // Im Hero!

Poniedziałek, 27 listopada 2017 · Komentarze(2)

48.tydzień Anno Domini 2017 rozpoczynamy w rowerowym stylu - jakby inaczej prawda? Zapowiadali deszcz z wiatrem a nawet śnieg a skończylo na wietrze, ktory raczej pomagał niż przeszkadzał.
Szkoda, ze sobotnie ciepełko nie utrzymało sie do poniedziałku. Z drugiej miałbym spory dylemat w temacie ubioru i dobrze, ze jest chłodno. Czekam, aż zima przyjdzie i nastaną mrozy. W takich warunkach można sobie pośmigać i nie martwić sie o wysoki poziom wilgotności w powietrzu, czego osobiśnie nie znoszę ja i moja osobista elektronika (aparaty słuchowe).
-----

Mając niecałą godzinę na odprężenie po pracy, po prostu pojechałem przez siebie i wrociłem do Gniezna przez Osiniec. Testowałem przy okazji kominiarkę i średnio przypadła mi do gustu. Może dlatego, że nie jestem przyzwyczajony, podobnie jak do maski.
----
Dzis na "słuchawkach" mialem kontynuację podcastu z soboty czyli odcinek z Arlena Witt nt. nauki angielskiego i nie tylko oraz równie interesujący - bo o stworzeniu podcastów - z Markiem Jankowskim.