203/2017 Piernikowa Jazda po Wrzesińsku

Niedziela, 10 grudnia 2017 · Komentarze(3)

Z pewnych powodów nie mogłem w sobote wyruszyć na podbój Torunia z Mariuszem, ale za to w niedzielne przedpołudnie udałem się po po pierniki z rodzinnego domu autorstwa mojej Mamy.

Pogoda była nawet ok, śniegu w mieście nie było a jedynym zmartwieniem był wmordewind, wiejący z południa / południowego zachodu ale skoro kości zostały rzucone to trzeba było ruszyć nazad.

Zawitałem do Czerniejewa pod pałac:

a następnie udalem się w stronę Wrześni.
Dalej jestem przerażony widokiem z sierpniowej nawałnicy i dopiero teraz, gdy widzę ilość ściętego drewna, powstałe pustkowia, uświadamiam ogrom tragedii.
Skorzystałem z nowej ścieżce rowerowej, która powstała nad zalewem Wrześnicy (z drugiej strony) i mogę napisać: WRESZCIE. Chociaż mankamentów nie zabrakło: część ścieżki to kostka, potem błoto (i stary asfalt) a potem dobry asfalt.

I ostatnie spojrzenie na wrzesiński Zalew

Po czym udałem się do rodzinego domu.
---------------------
Po niedzielnej kawie z Rodzicami trzeba było ruszyć w stronę Trzemeszna. Warunki jeszcze były ok, temperatura spadła poniżej -2C ale nie przeszkadząło mi to zbytnio. Obawiałem się zapowiadanych na wieczór opadów śniegu ale nieco większym problemem stanowiły powstałe oblodzenia na lokalnych drogach.

Zawitałem na chwile na wrzesinski rynek:

i cała na przód z wiatrem w plecy (No prawie) w rymie tego utworu

czujesz ten biznes? ;-) to rusz dupsko i cho no na rower ;-)

@Trollking - ktoś tam nieźle strollował z tymi kostkami, barierkami czy asfaltem a tak poza tym to bardzo cieszę się, ze w końcu doczekałem się ringu wokoł zalewu. Pal licho to, ze zeby dostać sie na drugą strone to trzeba skorzystać z wąskiego mostu drogowego (szkoda ze nzie zrobili takiego obejscia jak w Korniku)

@anka88 - to czas nadrobić ;-) daleko nie ma ale dojazd do Września lasami to bym odpuścił ;-)

bobiko 09:08 środa, 13 grudnia 2017

No i nawet niezły dystans się wykręcił. Ciekawi mnie ten wrzesiński zalew. Jeszcze tamtędy nie przejeżdżałam.

anka88 18:46 wtorek, 12 grudnia 2017

Innowacyjny pomysł - budować pół ścieżki z kostki i pół z asfaltu :)

Trollking 21:36 poniedziałek, 11 grudnia 2017
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa dziej