89 | Bo Wtorek.... test lidlowej czołówki

Wtorek, 28 sierpnia 2012 · Komentarze(1)
Dwa dni nie byłem na rowerku. a to dlatego, ze w niedziele nie chciąło mi się wcześniej z wyra wstać a potem leń mnie złapał... ale później puścił częściowo i postanowiłem umyć rower, przesmarować itp. Roboty było sporo ale opłacało się - dziś się jechało rewelacyjnie ;).

W poniedziałek miałem kryzys energetyczny, ciągle spac mi sie chciało. heh. A dziś wieczorkiem postanowiłem odwiedzić lidla i kupić czołówkę. Wbrew pozorom, bardzo dobrze oświetla otoczenie i drogę - nawet do 8-10m! :)

Skoro mam nowe jesienne ciuchy i oświetlenie, to praktycznie zapewniłem sobię fajną długą (oby!) rowerową jesień :).

i git. ja zainwestowalem cale oszczednosci (urodzinowe) w nowe buty jesienno-zimowe. ot uroki spd, z ochraniaczami kiepawo, trzeba szukac alternatyw. w tym roku do -10 krece jak nic ;) a narazie na tydzien wybywam do cholernie cieplej grecji - pogrzac sie jeszcze, bo juz w beskidach jesien :/ ciao!!!

webit 21:35 wtorek, 28 sierpnia 2012
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa niema