11/2013 | Pierwszy i testowy wyjazd w butach SPD

Czwartek, 4 kwietnia 2013 · Komentarze(10)

Kolejny krok milowy w mych rowerowych doświadczeniach czyli pierwszy dluższy wyjazd w butach SPD. I muszę przyznać, ze jestm bardzo pozytywnie zaskoczony po pierwszym wyjeździe, ze nie moge doczekać kolejnych.

Przede wszystkim muszę przywyknąc do niezwykle twardej podeszwy oraz zaautomatyzować wypięcia z pedałów w ściśle określonych sytuacjach, jak np. dojazd do krzyżówki, przeszkody na drogach czy poruszanie miedzy autami - wszystko w ramach zasady ograniczonego zaufania.

Dziś kolejna nowość pojawiła się na kierze - gps logger. Wprawdzie testowalem niegdyś wyższy model (260) ale był i jeszcze zdecydowanie drogi. ZObaczymy jak sie sprawdzi na trasie, bo poczatek jest obiecujący.

DO tego razem z Uzielem testowaliśmy pewną aplikację, która pozwala zlokalizować aktualną pozycję każdego z nas, zeby potem móc gonić "króliczka" ;-)

Długa przerwa jest spowodowana ropnym migdałem, którego ciąglę leczę i wyleczyć nie mogę. Do laryngologa trudno się dostać, do rodzinnego zresztą też a nie mam zamiaru wykładać z prywatnej kieszeni.

I tak, WIOSNO ZAPIERDALAJ TUTAJ ;-)

Młoda też spd testuje i całkiem sprawnie jej już to wychodzi:)

akacja68 19:43 sobota, 6 kwietnia 2013

Na początku też rozważałem zakup takiego Holuxa, ponieważ mój smartfon strasznie długo łapie fixa przez co używanie go na wypady rowerowe było totalnie bezsensu. No ale jakoś tak natrafiłem na allegro na Garmina Dakotę 10 za 390pln oferującego w zasadzie wszystko co potrzebuję, no i po kilkukrotnym użytkowaniu mogę stwierdzić że jest wart tej ceny. Papierowe mapy już mi są niepotrzebne, nawet w urządzeniu można sprawnie przewijać mapy z włączoną największą szczegółowością.

marcingt 12:18 sobota, 6 kwietnia 2013

mam tego loggera i działa dobrze na kierownicy, ale jak się go schowa gdzieś do plecaka, czy do kieszonki to potrafi niestety pokazywać później na mapie głupoty... a co do wyglądu bloga to duży plus za płynne działanie, nawet na moim archaicznym sprzęcie wszystko działa płynnie - to chyba kwestia odpowiedniej optymalizacji kodu i grafik:)

k4r3l 19:12 piątek, 5 kwietnia 2013

Faktycznie - myślałem że w tych nowszych wersjach żółtka przeszli już na USB.

sebekfireman 10:08 piątek, 5 kwietnia 2013

sebekfireman Owszem fajna propozycja ale niestety jest to dość archaiczne urządzenie - port szeregowy. to dysklasyfikuje urządzenie

bobiko 07:42 piątek, 5 kwietnia 2013

Zamiast tego Holuxa nie lepiej było GPSa zakupić? Np. jak miało być budżetowo to takiego Garmina Etrexa H.

sebekfireman 06:50 piątek, 5 kwietnia 2013

Kkkrajek'' wiadomo, wieczór sie zbliżał ;-)

bobiko 22:25 czwartek, 4 kwietnia 2013

bestianheniu Dzięki i ciesze się z tego powodu :). i tak ma byc - zdjecia beda z czasem inne ;-) ale z racji spozniajacej sie wiosny, wolę inspirować się latem z zeszlego roku ;-)

bobiko 20:44 czwartek, 4 kwietnia 2013

Super wygląd bloga. Pierwszy raz widzę taki ładny, niestandardowy szablon.

bestiaheniu 20:31 czwartek, 4 kwietnia 2013
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa dykow