39/2014 Do Poznania na Kawę

Sobota, 31 maja 2014 · Komentarze(1)

Sobota zapowiedziała się wręcz upalna, dlatego nie mogłem nigdzie nie jechać i zgodziłem się na propozycję Uziela - wypad do Poznania. I tak po 15 pojawił się u mnie i wspólnie podążaliśmy w stronę Poznania przez Targową Górkę, Gułtowy i Gowarzewo - ot taka standardowa trasa.
górze Górzno, oddalone od grodziska w Gieczu o ok. 2,5 km
Kościół św. Kazimierza w Gułtowach

W trakcie pedałowania stwierdziłem, ze z chęcią bym napił się dobrej kawy, choćby z McDrive'a. Jedyną odpowiedzią była Galeria Malta, pod którą podjechaliśmy i zrobiliśmy dłuższy odpoczynek. Po odczekaniu kolejki na górze, wziąłem to, co trzeba i rozłozylismy sie na trawce - oj było ciężko ruszyć dupska ;).

Ale w koncu trzeba było ruszyć w drogę powrotną i wybrałem mój ulubiony wariant: przez Swarzędz, Promno i Pobiedziska. W sumie bardzo lajtowa sobota.

Wyniki ostatnich ulew w Swarzędzu

Rok temu odwiedzając Giecz, przy okazji imprezy plenerowej "Czechy idą", (coś na kształt festiwalu wojów w Grzybowie), dowiedziałem się, że na Górznie znaleziono całkiem pokaźny skarb monet srebrnych. Wartością chyba nawet przebijał ten Grzybowski.

romulus83 22:12 wtorek, 3 czerwca 2014
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa namio