52/2014 Szwędanie po okolicy - inwestycja VW

Czwartek, 26 czerwca 2014 · Komentarze(3)

W czwartkowy wieczór postanowiłem wyskoczyć po okolicy inwestycji VW, gdzie działają ciężkie i drogie sprzęty oraz zamknęto drogę. Owy odcinek drogi został wyłączony z ruchu, jak również wymazany z map Google - trochę smuteczek. Z drugiej strony zżera ciekawość, co to dalej będzie.

Póki co, to pustynna burza za miedzą. Nie dokończyłem jazdy, ponieważ coś zablokowało tylne koło i trzeba było ściągnąc Assistant :/

Więcej informacji na moim blogu

@MarcinGT oczywiście, ze wybudują nie jedną a dwie drogi, które będą prowadzić albo na miłosław albo łączyć sredzką z węzłem a2/dk92

bobiko 21:46 wtorek, 1 lipca 2014

Czytałem o zamknięciu tej drogi i zwiększonym ruchu samochodów na DK15 w związku z tym. Podobno mają wybudować jakiś alternatywny odcinek tej drogi po zakończeniu inwestycji.

marcingt 21:10 wtorek, 1 lipca 2014

Konkretne prace, jeśli chodzi o powstawanie obiektu, mają chyba ruszyć od jesieni. To teraz nasłuchasz się hałasu, jak Ci zaczną tą nową drogę budować. ;)

romulus83 22:47 poniedziałek, 30 czerwca 2014
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa aoree