71/2015 Praca / Do domu przez Środę Wlkp

Czwartek, 25 czerwca 2015 · Komentarze(1)
W porównaniu do poprzedniego dnia, dziś było znacznie spokojniej i bezpieczniej. Nie padły k... czy inne przekleństwa. Po pracy spotkanie z Asia a potem do domu. Ten powrót urozmaiciłem o Środę Wlkp, gdzie rowerowo dawno mnie nie było. W domu zameldowałem praktycznie tuż po zachodzie słońca.
Długa prosta do ŚrodyOdwiedziłem też opuszczone lotnisko w MącznikachWyjezdzajac z Macznik, przypomnialem sobie o singltreku nad sredzkim jezioremŚredzianie mają powód do dumy, jesli chodzi o rekreacje
Tak apropos Środy Wlkp, to byłem pozytywnie zaskoczony takim o to wynalazkiem: MOżna na miejscu naprawiać rower badz dopompować powietrze. BRawo.
Nie sposób też ominąc budowę VW, która przeszłą do kolejnego etapu. Tempo pracy jest bardzo szybkie ale czekam aż faktycznie pojawią się pierwsze utrudnienia związane z budową dwóch dróg łączących sredzką szosą z miłosławską i omijającą nowopowstała fabrykę

I na koniec zachodzące słońce