48/2016 Majówka 2016 - Czeska Szwajcaria

Sobota, 14 maja 2016 · Komentarze(3)

W odróżnieniu od innych wypadów nie mieliśmy żadnych planów na kolejne dni, nawet awaryjnych. Z pomocą przyszedł blog Sebka z Bikestatu, który opisał swoje podróże w okolicach Trójstyku trzech państw. I wtedy w oko wpadła Czeska Szwajcaria, leżąca w zachodniej części Czech, granicząca z Łabą. I przez przypadek znalazłem też opis szlaku Kraju Piskovcovych Skał – szkoda, że sam ślad nie był osadzony na interaktywnej mapie.

Więcej na blog.bobiko.pl

@andale: ano dlatego kupiłem samochód 1.5 roku temu, zeby nie martwic się takim sprawami ;-)
@Sebek: to prawda, tereny są swietne i nie tyko pod rower ale także pod pieszy trekking ;-). Trzeba obczaić okolice pod namioty ;-)

bobiko 13:02 poniedziałek, 6 czerwca 2016

To widzę, że mieliśmy podobne plany, jednak mnie zabrakło transportu :P

andale 23:09 piątek, 3 czerwca 2016

Jak fajnie zobaczyć znajome tereny. Marzy mi się wylądować na parę dni w okolicy Decin i pośmigać po tamtych rewelacyjnych okolicach.

sebekfireman 16:35 piątek, 3 czerwca 2016
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa csiet