136/2017 Kolarskie pożegnanie z Latem // małe podsumowanie

Czwartek, 31 sierpnia 2017 · Komentarze(3)

Ostatni ciepły dzień sierpnia (lata) trzeba jakoś wykorzystać, więc postanowiłem zrobić kolarski wytop łyd w ramach przygotowań do poznańskiego Bike Challenge. Przy okazji odebrałem z rąk Uziela kolejny (nie)zbędny dodatek do roweru ale o tym później.

Na kilku odcinkach poprawiłem wyniki,  także z popołudniowego treningu jestem bardzo zadowolony.

Jako że to koniec miesiaca, a więc i lata, to trzeba to jakoś podsumować. Za mną kolejny miesiąc z przekroczonym 1250km a dokladnie 1360 km, co jest wynikiem świetnym wynikiem, zważywszy na fakt, ze nie zawsze mogłem jezdzić.

Do magicznego 10 000km jeszcze brakuje ale jest to w zasięgu moich możliwości - pod warunkiem, że nic przykrego się nie zdarzy. Mam na myśli zeszłoroczny październik, który bardzo mocno przeżyłem ale póki co, wszystko jest w porządku.

Z kolejnymi tysiączkami może być problem ale jeśłi pogoda i sprawy prywatne pozwolą, to będę próbował zblizyć sie do celu. Czas pokaze ;-)

Spokojnie dasz radę. Zostały cztery miechy, więc średnio po 700 km na miesiąc :P Ja mam podobną liczbę kaemów w tym roku i też po cichu liczę na "dyszkę", aczkolwiek na początku roku liczyłem, że jak uda się zrobić 6-7 tysięcy, to będzie dobrze.

maniek1981 22:06 sobota, 2 września 2017

No, łydki pracują :)) Niezły wynik. Gratulacje!

anka88 14:23 piątek, 1 września 2017

Graty!!!! :)

Trollking 13:34 piątek, 1 września 2017
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa eczet