Gniezno zdobyte

Sobota, 9 maja 2009 · Komentarze(1)
Od rana chodziła za mną myśl, by akurat dziś udać się na wycieczkę w pojedynkę bądz grupowo - wybór padł na wizytę w Gnieźnie. I tak po skoszeniu trawy, obcięciu żywopłotów, postanowiłem spełnić ową myśl.

Początkowo miałem sam jechać, ale na wszelki wypadek napisałem do pozostałych z ekipy - tutaj tylko Jasiu mógł potowarzyszyć. Pogoda niemal słoneczna, chmury wysoko czyli nie bedzie zaskakujących zmian. Jedynie to wiaterek był lekko nieprzyjemny bo chłodniawy i miejscami porywisty, natomiast pod koniec ucichł - wręcz fenomenalnie.

A trasa taka: Września (dokładnie: Małpi Gaj->Chociczka->Psary->Lipówka) -> Czerniejewo -> Gniezno -> Celinowo -> Gurówek -> Niechanowo -> Mierzewo -> Grzybowo -> Września. Przeważnie cisza, mały ruch na drogach a drogi porządne.

Zdjecia tym razem skromniejsze, standardowo w galerii.

Naprawdę warto wybrać się do Rogalina,piękna okolica (ja się zachwycam każdym miejscem gdzie jest górka,woda i chociaż trzy drzewa,jeśli byłeś w Środzie to mnie zrozumiesz,większej pustyni w Polsce nie ma,żadnego lasu w promieniu 10 km,tylko pola,pola i kurz) .Pozdrawiam.

arturraszi 08:24 niedziela, 10 maja 2009
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ypang