Północny zwiad S5 ☁️

Niedziela, 26 stycznia 2020 · Komentarze(1)
strava-0

Parę tygodni temu oficjalnie otwarto odcinki S5 w strone Rogowa, dzięki czemu doszły nowe odcinki dróg pod szosowkę. TO była okazja zobaczyć, co się zmieniło od mojej ostatniej obecności w tych stronach oraz czy rzeczywiście można spokojnie "Zapierdalać" szosówką - w przeciwieństwie odcinków S5, okalających Gniezno od północy. Trasa ta powstała na bazie aktywności innych Gnieźnian, których mam w obserwacji na Stravie i dodałem moje modyfikacje.

Za sugestią ZielonyF16 przetestowałem nowy odcinek asfaltówki w pobliżu nadleśnictwa Nowaszyce, któa prowadzi wdłuż "lasu" (choć las to spore nadużycie z uwagi na ogromne szkody, jakie powstały w wyniku pamiętnej nawałnicy z 2017 roku). Przejezdność trasy (znajdziecie poniżej) oszacuje na poziomie niemialżę 95%, pozostałe 5% dotyczy brakującego asfaltu w pobliżu Rogowa no i ślepej drogi w pobliżu gościńca Drogoradu. Na szczęście do wiaduktu daleko nie miałem.

strava-2
"lesna droga" w pobliżu Mielna...

strava-11

strava-8
S5 w stronę Gniezna

strava-3
Ślepa droga - gravelem może bym przejechał;-)

strava-5
Spojrzenie na j.Głębockie

strava-1
I ostatnie spojrzenie na katedrę
Wyszyła całkiem fajna trasa, pomimo ogromnej wilgoci i odczuwalnej temperatury

Duże zachmurzenie, 0°C, Odczuwalna temperatura -4°C, Wilgotność 80%, Wiatr 4m/s z PłdPłdZ - Klimat.app