Z wizytą w ŚRodzie Wlkp (Grande Fondo) ☁️

Niedziela, 3 maja 2020 · Komentarze(2)

Zastanawiałem się nad dzisiejszą trasą. OD dawna chodził mi po głowie kierunek Wągrowiec / Kórnik ale z racji niepewnej pogody (w koncu to majówkowy standard)  wybrałem mniej ryzykowny wariant. Czyli jazda do Środy Wlkp przez Czerniejewo, Nekle i Dominowo

W kościele pełno ludzi, czyżby zapomnieli o koronawirusie, zachowaniu dystansu socialnego?

Środa Wlkp. od jakiegoś czasu zaskakuje mnie pięknymi ścieżkami wokół zalewu, czego może Września pozazdrościć. Tak, ma bo nie wszędzie jest asfalt.

Pełno było wędkarzy z rodzinami, ale to niektórzy trzymali się zaleceń GIS odnośnie maski czy odleglości.

Usypana góra atrakcją, zwłaszcza zimą, której od lat nie ma :P

Wjechałem do Mamy na kawę, pogadaliśmy sobie, najadłem sie kanapek. Trzeba było ruszyć w stronę mieszkania, co nie było łatwe zważywszy na wiatr i przelotne opady w oddali.

ps: Duże zachmurzenie, 9°C, Odczuwalna temperatura 7°C, Wilgotność 83%, Wiatr 5m/s z ZPłnZ - Klimat.app

@T-KIng: widać, ze nie oszczędzali na tej trasie wokoł zalewu :) piękny i wzorcowy kącik. No i Środa Wlkp piękna zrobiła :)

bobiko 07:43 poniedziałek, 11 maja 2020

Stówki gratuluję, a tę ścieżkę mijałem tylko boczkiem. Skoro fajna, trzeba będzie kiedyś sprawdzić od środka :)

Trollking 20:45 poniedziałek, 4 maja 2020
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa amiit