[MTB] Nietypowa ucieczka w las ☀️

Poniedziałek, 1 czerwca 2020 · Komentarze(1)

Nietypowo, bo do lasu uciekłem, by schronić się przed dzisiejszym wmordewindem (miejscami powyżej 20km/h). Po pracy wjechałem do sklepu rowerowego, by kupić zapasową detkę do MTB, linki i pancerz do szosy. A potem to czysta przyjemność jazdy przez czerniejewskie lasy, w których od dawna nie gościła mnie.

Trasa N.Folwark - Barczyzna zmieniła się nie do poznania, nie tylko ze wzgledu na znaczne ubytki w drzewostanie z powodu pamiętnej nawałnicy z 2017 roku ale także ze wzgledu na utwardzoną drogę. Idealne pod gravel a tym samym na rodzinne przyczepkowe wyprawy - tylko niestety jest jeden feler: samochody tędy jeżdżą :/

Moja uśmiechnięta facjata ;-)

Testowałem nowy skrót pomiędzy Grabami a Pawłowem, który miejscami okazał się dość piaczysty ale ... MTB daje rade ;-) albo moje skillsy sie udoskonaliły (hue hue).  W mojej głowie rodzi pewien pomysł na 100+ tylko i wyłącznie po tychze lasach, ewentualnie PK Promno, które są  na prawo od babskich jezior.

----
Zapomniałbym o muzyce, bo gdy Raissa leciała, to nóżka lepiej kręciła. I się aż chciało spiewać w lesie. ale sam w nim nie byłem, uszanowałem leśnych gospodarzy i nie zaryzykowałem.

-------
Bezchmurnie, 19°C, Odczuwalna temperatura 19°C, Wilgotność 41%, Wiatr 7m/s z PłnPłnW - Klimat.app 1. Strachy Na Lachy - Co Się Stało z Magdą K.? 2. Strachy Na Lachy - Raissa 3. Strachy Na Lachy - Ballada o Tolku Bananie 4. Perfect - Raz Po Raz (Strasza Nas) 5. Perfect - Czy To Ja (Czy Ktos Inny) 6. Budka Suflera - Memu miastu na do widzenia 7. Aya RL - Skóra 8. Kult - Pan pancerny 9. Yugopolis - Miasto Budzi Się - 2014 Remastered 10. Republika - Biała flaga (remix 2001) 11. Marika - esta festa remix 12. Yugopolis - Ostatnia nocka - Wersja 2012 13. Cała Góra Barwinków - 24 godziny 14. Big Cyc - Berlin Zachodni 2011 15. happysad - Bez znieczulenia 16. Offensywa - Będzie co ma być Powered by https://pr.fm/