Niedzielna rajza na Duszno ☁️

Niedziela, 14 czerwca 2020 · Komentarze(1)
Kategoria > 100, Wmordewind

Na dzisiejszego tripa umówiłem sie z Uzielem a celem był Wał Wydartowski i podjazd pod Duszno. Nie byłoby w tym nic szczególnego, gdyby nie zapowiadany wmordewind z północnego wschodu.  Miejsce spotkania ustawiliśmy jako Wrzesnie, skad wspólnie podążaliśmy w stronę Trzemeszna, by przez Niewolno dojechać do Wydartowa. Na wale wydartowskim połozyli nowy asfalcik, dzięki czemu jechało się dość wybornie. MOże komy nie wpadły ale ... o to chodzi w takich coffeeride'owych wypadach. No tak zapomniałem wspomniec, ze W Trzemesznie zatrzymaliśmy się na kawie i sznytce ;-) Po zmianie kierunku wrócilismy do Trzemeszna i dalej przez Strzyżewa dojechaliśmy do Gniezna. Moja rajza sie zakończyła, Uziel ją dociągnął do Wrześni.

Był jeden incydent z udziałem kierowcy, który wyjezdzając z drogi podporządkowanej, nie zauważył mnie jadącego z prawej strony. Ja to doskonale widziałem, bo zauważyłem gapiącego w telefon, zamiast na to, co się dzieje na drodze. k..

Przebudowany przejazd kolejowy + nowa obwodnica Wrześni

Punkt Widokowy w T-mie ;-)