Powyborczy klimat ⛅

Środa, 1 lipca 2020 · Komentarze(2)

Gniezno słynie nie tylko z komisów, aptek czy kościołow ale także z słynnych antyPisowskich bilbordów, usytuowanych na Skiereszewie. Mogą sie nie podobać niektórym, wręcz padają oskarżenia ze publikując te zdjęcia pochwalam i propaguję przestępstwo niszczenia materiało wyborczych. np. jak to:

No tyle, że nie.... Po prostu rejestruję rzeczywistość Panie Yurku (tak, być może ten wpis przeczytasz). JEstem ciekaw, gdzie byłeś, jak niszczono plakaty pozostałych kandydatów na urząd prezydenta.

Średnie zachmurzenie, 25°C, Odczuwalna temperatura 25°C, Wilgotność 66%, Wiatr 6m/s z PłdZ - Klimat.app

@T-king otoż to.

bobiko 11:55 środa, 8 lipca 2020

Polskę mamy podzieloną na pół. Ja mam do tego dystans, widząc, że każda połówka ma sporo na sumieniu. Też wklejam zdjęcia ze zniszczonymi plakatami i w życiu by mi nie przyszło na myśl, że robiąc zdjęcie czegoś, czego nie zrobiłem, coś propaguję. Przewrażliwienie.

Trollking 21:52 piątek, 3 lipca 2020
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa nymok