Wieczorno-nocny spontan (powiat wrzesnia / slupca)

Poniedziałek, 27 lipca 2009 · Komentarze(1)
Nie ukrywam, że po imieninowo-urodzinowym weekendzie potrzebowałem się rozerwać na rowerze. I tak wraz z kumplem namierzylismy kolejny ciekawy punkt - Unia. Taka wiocha, co było słychac o niej na poczatku naszego członkostwa w UE. Znajduja sie tez tam ruiny pałacu / zamku, ale co to dokłądnie jest, nie wiem bo w koncu nie dotarlismy.

Trasa przyjemna, pogoda świetna, choc w nocy było chłodno.

Września -> Nadarzyce -> Gozdowo -> Sołeczno -> Młodziejewice -> Graboszewo -> Krepkowo -> Staw -> Otoczna -> Sędziwojewo -> Gutowo Wielkie -> Gurtowo Małe -> Września

We Wrześni byłem również, :D w małpim gaju oraz nad zalewem lipówka łapałem owady (moje zboczenie Entomologiczne) Okolice ładne, byłem pierwszy raz w tym regionie i zdziwiłem się jak przyjechałem, bo miałem wyobrażenie płaskiego terenu jak stół, a tu jest gdzie i z kim pojeździć. Teraz już jestem w domku rodzinnym w górach :)
pozdrawiam

Anonimowy tchórz 13:03 sobota, 29 sierpnia 2009
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa hateg