Poznański debiut

Niedziela, 6 czerwca 2010 · Komentarze(0)
I stało się. W końcu zaliczyłem stolicę Wielkopolski - co prawda malutką część, ale poniekąd otwiera nowe możliwości. Dzień wcześniej się dowiedziałem, że jest organizowany rajd rowerowy w Luboniu, w ramach którego można zwiedzać VIIA Fort w Poznaniu.
Nic tym dziwnego, ponieważ w miniony (5-6 czerwca) w Poznaniu odbyła sie akcja: Odkryj Poznań za pół ceny.

Do Poznania dostałem sie wczesnym rankiem, mając za sobą tylko 2h snu. i pokolei zwiedzałem sobie okolice Garbar czyli Cytadelę:

Na wojnę bracia!!! © bobiko

Naprzód panie Generale!!!

Gdzieś w trasie

VIIA Fort

Obowiązkowo zajrzałem na Bułgarską - piękny stadion prawda?

Miałem gnać na Pobiedziska i z stamdąd przez Babskie Jeziora do domu wrócić ale słońce dziś było ostre a i też niedobór snu robiło swoje, więc postanowiłem wrócić pociągiem do Wrześni.

PKP Poznań-Antoninek

Firmowa naklejka

Trasa:
Września PKP → Poznań Garbary PKP → Cytadela → Stary Rynek → Półwiejska → Dolna Wilda → Luboń [Róg Armii Krajowe i Powstańców Wlkp] → Wiry → Plewiska → Komorniki → Skórzewo → Poznań [Fort VIIA] → Bułgarska → Grundzwaldzka → Hetmańska → Rondo Starołęka → Malta → Poznań Antoninek

Trzeba przyznać, że trasa od Malty do Antoninka jest wręcz przepiękna i bogata w atrakcje! :)

Współorganizatorem rajdu był prezydenci miast: Poznań i Luboń, wojewoda wielkopolski oraz różne sekcje rowerowe i historyczne odpowiedzialne za stan fortyfikacji w Poznaniu

Więcej zdjęć w tym albumie