4. Audiencja u Chrobrego.

Niedziela, 13 marca 2011 · Komentarze(0)

Weekend był naprawdę wyśmienity ale ze wzgledu na to, ze w sobotę musiałem odchorować piątkowe %%%, to dopiero w niedzielę mogłem pozwolić na wyprawę. Pogoda dopisała, naprawde było ciepło, słoneczko grzało do 15 a nawet 16*C, co pozwoliło mi na pierwszą dłuższą wycieczkę, już na samym początku sezonu! yay.

Rowerek sprawdzałem kilka dni wcześniej i był gotowy na dalszą jazdę. Początkowo miałem jechać krótszą trasą (Września → Targowa Górka → Nekla → Czerniejewo → Września) ale będąc w Czerniejewie zauważyłem tabliczkę, ze do Gniezna jest tylko 14km, więc....why not ;-)

Bałem się jechać przez las z uwagi na wybijającą się wodę aka bagna - chyba do połowy kwietnia tak bedzie a po prostu nie chcę taplać sie w błocie.

W Czerniejewie zrobiłem nieco dłuższy postój i musiałem trochę zająć z tylnymi hamulcami - tarły troszkę, co nieco utrudniało jazdę.

Powietrze w lesie było rewelacyjne i dodawało połeru na dalszą trasę. Na kierownicy zamontowałem uchwyt na telefon - tym razem z Androidem na pokładzie. Więcej o tym mozecie przeczytać na innym ale moim blogu

Nie sposób nie przywitać się z Bolkiem Chrobrym na audiencji.

Niby kilka razy przejezdzałem przez tą miejscowosć ale jakoś nigdy się nie zastanawiałem na taką nazwą. az do wczoraj :P

Trasa: Września → Białężyce → Grzymysławice → Targowa Górka → Nekla → Czerniejewo → Gniezno → Niechanowo → Mierzewo → Wódki → Grzybowo → Września