69 | Maraton MTB Hermanów + zdjęcia

Niedziela, 21 sierpnia 2011 · Komentarze(6)

O tej imprezie dowiedziałem się jakiś czas temu od Kkkrajek18 i stwierdziłem, że z pewnością przejadę się tam i porobić zdjęcia. I takoż się stało w niedziele - odpuściłem sobie rajd GTR i rano ze speedem pośpieszyłem się w kierunku Orzechowa.

Postanowiłem, ze porobię zdjęcia tuż na wylocie z Hermanowa i odrobine dalej po pierwszej pętli. Wtedy było widać, ilu hardkorów zdecydowało się na start - ponad 600 osób. Od strażaków dowiedziałem się, ze liczba ta troche zaszokowała organizatorów ale jakoś dawali radę.

Następnie kopnąłem się do Folwarku, gdzie spędziłem sporo czasu, obserwując całą imprezę. Muszę przyznać ze robiło mega wielkie wrażenie. Moi kompanii z GTR dojechali, choć nie bez problemów, to jednak sali i zdrowi. Wcześnie spotkałem Krajka i jego ojca (apropos spotkałem jego rodziców na rynku we Wrzesni zupełnie przypadkowo), Micora oraz miałem okazję poznać kolegę po fachu (keszera) czyli MikaDarek. Po drodze wyhaczyłem także Radka Lonkę, zwycięzce TdP Amatorów i chwile z nim porozmawiałem - humor dopisywał, nie było źle :)

Zdjęcia z maratonu dostępne są pod tym linkiem :) - dajcie znać, czy kogoś wyhaczyłem :D

Jaśko i Tomek po rajdzie

Szybki obiad + Fortunka i trzeba było ruszyć dupsko, bo domu kawał drogi. Po drodze zahaczyłem o Las Czeszewski, gdzie założyłem nowego kesza (OP3DBE). Następnie przez Pogorzelicę pognałem do domu...I miałem ochotę na założenie kolejnego,bo 4tego kesza w biechowskiej puszczy (OP3DBF). Mam nadzieje, ze przetrwają i ludzie pokochają keszowanie ;)

trasa:

Jutro jakoś koło 9:30 będę u Ciebie w miejscowości :)

matisliswider 20:07 środa, 24 sierpnia 2011

@grigor86 właściwie to Szwajcaria Czeszewsko-Żerkowska :) naprawdę wartkie tereny do zwiedzania, podjazdy są super a i widoczki są przepieknę. do tego historia, kesze i takie tam. Pokochałem ten teren. :)

bobiko 21:01 wtorek, 23 sierpnia 2011

Nie byłem jeszcze nigdy w tamtych terenach, ale wiem że jest tam park krajobrazowy , który warto odwiedzić.

grigor86 20:50 wtorek, 23 sierpnia 2011

dzieki znalazlem kilka fot :) co prawda nie ma mnie na zadnej, ale kilku znajomych wychaczylem :P

DunPeal 16:51 wtorek, 23 sierpnia 2011

Jaśko ma konto na BS ;) ale nie uzytkuje, zaś Tomek - jeszcze nie przekabaciłem go :)

Oni tez wspomnieli o tym, ze parkowaliście obok nich, jak tylko wspomniałem ze czekam na 2 ziomków z wrześni :D

bobiko 20:43 poniedziałek, 22 sierpnia 2011

No widzisz :) To Jaśka i Tomka też poznałem :) Tak się złożyło, że samochody zaparkowaliśmy koło siebie :) Przyjaźni ludzie :)

kkkrajek18-remov 18:35 poniedziałek, 22 sierpnia 2011
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ntrue