76 | udane polowanie

Niedziela, 4 września 2011 · Komentarze(2)
Miałem zupełne inne plany na niedzielę - od samego rana startować do Poznania i wrócić ale nienajlepsze samopoczucie z rana zrobiło swoje. W południe doszedlem do wniosku, że jest za ciepło i za łądnie zebym olał więc...spakowałem geocachingowy plecak, załadowałem kordy do tel/gps i go go! ;)

Marzelewo (OP3EBF)
Wspominałem kiedyś, ze czerniejewskie lasy to taki labirynt? ;) Wczoraj miałem okazję sie otym przekonać. Ale takie jezdzenie to ja lubię :) Po dłuższej eksploracji gospodarstwa, znalazłem skrzyneczkę.

Giecz (OP3DD0)
Do Giecza dojechałem, jadąc od strony Nekli i to całkiem niezłym tempem (no tak, wiaterek pomógł). Objechałem, poszperałem i znalazłem keszyk - sprytnie zamaskowany, :D

Wyjezdzajac z Nekli, dałem cynka KKKrajek18, ze jadę w jego średzki rewir

Wierzba (OP3DDC)
Mateusz (kkkrajek18) czekał za mną w Podgaju i razem udalismy się pod Wierzbę (raz juz tam byłem ale kesza nie mogłem znaleźć).Tym razem znalazłem skrzyneczkę ale ...jak tylko spojrzałem na gniazdo szerszeni, to chciałem tylko jednego.. jak najszybciej stamtąd wynieść.

Dojazd do domu przez Środę, niestety miejscami wiał solidny wmordęwind ale słoneczko jeszcze grzało.

Zdjęcia
jeden z opuszczonych budynków Marzelewa (to nie spojler)

Całkiem pokaźny hotel w Barczyźnie za unijne dolary