2. | Pierwsze keszowe polowanie

Niedziela, 4 marca 2012 · Komentarze(4)

Witam po dłuższej przerwie! W końcu rozpocząłem sezon polowania na nowe kesze i to w towarzystwie Uziel75. Celem dzisiejszej wyprawy były 2 kesze, usytuowane w Czerniejewiem i nie opodal Cielimowa (pod Gnieznem).

Pałac w Czerniejewie (OP411C)

Trafilismy do Czerniejewa szosą, bo lasy maja swój mokry okres ^^. I niestety kesza nie mogliśmy znaleźć - dogłębnie sprawdzono ukrycie i nicholery. Cóż, zgłosiliśmy to włascicielowi.PO czym nastąpiła pierwsza kulminacja picia herbaty z termosu z herbaty ^^) Po czym ruszyliśmy w kierunku kolejnego kesza i na tuż za Czerniejewem wyprzedziliśmy dziadka, który trzymał się naszego peletonu dośc długo. Nie wspomnę o psie, pijącym piwo z puszki.

Obelisk w Cielimowie (OP41A7)
Trzeba przyznać, ze dojazd od strony Gębarzewa nie był dość łatwy i trzeba było troszku na czuja dojechac. PO drodze mineliśmy bardzo fajne miejsce na postój i nawet na biwak. Okazuje się, że wigwam + okoliczne wiaty i paleniska to element szlaku piastowskiego - trzeba to dokładnie obadać ;)

I jakieś 300-400 metrów dalej zdobyliśmy kesza nieopodal obeliska, upamiętniajacego 2.krotne pobyty JP2 w Gnieźnie (lądowisko helikopterka). Ale miejsce te upodobali także wielbiciele outdoorowego seksu, bo gumek to nie brakowało..

Szybki wpis, szybka herbata i szybka piłka: powrót do domu przez Górowo.

I szlag by trafił ten mój wysłużony łańcuch bo znów zerwał się. Zdecydowałem sie na skrócenie o jedno oczko i mysle ze powinien na troche wystarczyć.. Ja wiem ze ma już 5 lat i ... az prosi o remont ale niebawem bedzie nowy nabytek..oby tak było.

to było dobre popołudnie ;)

I takie małe kółeczko zrobilismy :)

Lavinka, to Szlak Piastowski, jedyny w Polsce, poczytaj sobie: www.szlakpiastowski.com.pl

Pies pijący piwo z puszki... Ogólnie, nie wiem o co chodzi, ale przypominając sobie coroczne imprezy na wigwamie, mogę stwierdzić z czystym sumieniem, że wszystko możliwe, bo Cielimowo i wigwam, to miejsca w których przygody czekają za każdym drzewem a kosmitów tam jest jak ziarenek piasku na plaży.
pozdrawiam:)

anetkas 22:36 poniedziałek, 5 marca 2012

Wycieczka w moje tereny :). Może następnym razem uda się zorganizować wspólną jazdę? Pozdrawiam :)

micor 16:51 poniedziałek, 5 marca 2012

Długa wycieczka w konkretnych celach :-) super.

grigor86 11:31 poniedziałek, 5 marca 2012

Podobno łańcuch trzeba zmieniać co dwa lata :)
BTW w mojej okolicy też zrobili jakiś szlak "piastowski", nie pamiętam dokładnie już o co chodziło, jakąś trasę handlową czy coś. W Skierniewicach z tej okazji jest ławeczka, tablica i dwaj drewniani wojowie. Ten Twój to raczej inny szlak, ale bardzo cieszę się z takich terenowych atrakcji, można przy okazji więcej keszyków pozakładać. :)

lavinka 22:16 niedziela, 4 marca 2012
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa bylos