102 | Rześki i przepiękny poranek = udany dzień :)

Środa, 26 września 2012 · Komentarze(2)
Kategoria > 50, DPD

Niby mam samochód do dyspozycji i mógłbym później jechać do pracy, to jednak jazda rowerem daje mi większą frajdę. Zwłaszcza w tak piękny poranek, jak dziś - czego dowodem jest powyższa fotka, opublikowana na instagramie. Niby było chłodnawo (bo coś koło 8*C) to jednak wystarczyło dobrze sie ubrać, żeby jechać z dobrą prędkością.

W takie dni, to ja z całą pewnością będę do pracy jeździł - niech tylko pogoda sie utrzyma przez kilka następnych dni ;]

@grigor86: dzięki ;] ale w zasadzie to nei ma czego podziwiać. po prostu to tylko ~1.5h w jedną stronę. w pracy fizycznie odpoczywam, umysłowo napracuję. i po pracy, umysł w trybie stand-by, mięśnie go power ;]

bobiko 22:59 środa, 26 września 2012

Powiem Ci, że mimo tego iż kocham rower to nie wiem czy jeździłbym tak daleko nim do roboty....dlatego wyrazy podziwu dla Ciebie :-)

grigor86 22:16 środa, 26 września 2012
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa tbree