73/2015 Z krótką wizytą w Dusznie

Niedziela, 28 czerwca 2015 · Komentarze(1)

Zastanawiałem się, gdzie pojechać tym razem. W niedzielne południe było dość ciepło ale pogoda niepewna i trzeba było liczyć się z deszczem. Asia pojechała do swoich rodziców a mnie pozostało dołączyć ale zrobiłem to zupełnie okrężną drogą (ot po mojemu ;-). Większość trasy przebiegała po szosie, gdyż w lesie było mokro, straszyły kałuże a ja jakoś ochoty na taplanie w błocie nie miałem. Jako główny cel obrałem punkt widokowy w Dusznie..
Co by tu pisać, trasa raczej oklepana dla lokalsów ale przyjemnością się jechało.
tuż przed Wydartowem delikatny podjazd
Zabytkowa kuźnia na pierwszym planie a na dalszym OSP w Wydartowie
Wieża w Dusznie ciut mniejsza od konińskich
Mimo zamglenia widoki wciąż zacne
Zamiast wracać do Wydartowa w prawo, odbiłem w lewo w stronę Izdby, co było błędną decyzją. A to dlatego, ze utwardzone dróżki zamieniły się w poryte polne błotne, a na zjeździe to nielada problem.
nie było tak źle
Do Trzemeszna wróciłem przez Wylatowo i Trzemżal (miałem jechac bezpośrednio do Popielewa ale pomyliły mi się drogi ;-)