72/2017 Test nowych komponentów

Środa, 14 czerwca 2017 · Komentarze(2)

Jak w tytule, po wtorkowej modernizacji, przyszedł czas na weryfikację nowych komponentów.
Generalnie wielkich zmian nie było
- Wymiana koronek w przedniej patelni (nie było korby na octalinku wiec taniej było kupić pojedyncze koronki) - po prawie 15 000km
- Wymiana tylnej kasety po prawie 8500 km
- Wymiana  łańcucha po prawie 8500 km
- Wymiana osłonki
- Wymiana pedałów SPD z platformą na Shimani M520 (bez platformy) (praktycznie od poczatku posiadania roweru - a jeszcze wczesniej w trekingu czyli jakieś 25 000km? czy moze wiecej)
Oczywiście nie mogło zabraknąć problemów z odkręcaniem podzespołów (zwłaszcza zapieczonych pedałów ;-). Pojawiły się pojedyncze problemy z przeskakiwaniem łańcucha .. ale to jest pewnie kwestia ułożenia i regulacji przerzutek.
----
Po pracy mała rundka po okolicy :) Przy okazji znaleźliśmy portfel na ulic i od razu podjęliśmy akcje poszukiwawczą własciciela. Zawartość była dość pokaźna a zarazem ważna, wiec wrzuciłem zdjęcie z informacją na FB (w odpowiednich grupach sprzedaży dot.  PGN i okolic) i podjechałem na Policję w wiadomym celu. W miedczyczasie odezwała się żona właściciela, które oznajmiłem ze jest do odbioru w komisariacie.
Jak sie potem okazało, ów pan zgubił portfel w trakcie rowerowej przejazdzki i wrócił zmartwiony do domu. Także .. dobry uczynek na koniec dnia zaliczony.

@trolking: (nie)stety nie otrzymałem znaleźnego ale i tak bym nie wział - zgodnie z zasadą: karma zawsze powraca :)

a wydatek na te komponenty miałem uwzględnione w corocznym / comiesiecznym budżecie wiec nie tak źle :) Gorzej bedzie z szosą ale nie myśle o tym.

bobiko 09:48 czwartek, 22 czerwca 2017

Mam nadzieję, że znaleźne Cię odnajdzie i pozwoli częściowo zrekompensować koszty wymiany osprzętu :)

Trollking 19:24 środa, 21 czerwca 2017
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa accza