Niedzielna żegluga (pierwsze GrandeFondo) ☁️

Niedziela, 16 lutego 2020 · Komentarze(2)
strava-0
Dzisiejszy trip, pomimo sporego wiatru, wyszedł całkiem sympatycznie. Głównie ze względu na wiosenną aurę, jaką zastałem rano. Pomysł wyklarował się w trakcie sobotniej pracy przy budowie w towarzystwie Uziela (dzięki!) z jednym zastrzeżeniem: czy będzie mi się chciało / będę miał siły ;-)

Do Wrześni jakoś dokulałem się, a w stronę Pyzdr dojechałem wspólnie z Uzielem, stosując zmiany w mini-peletonie. Nastąpił mały postój nad Wartą w tym pięknym otoczeniu
strava-1

Zdarzały się betonówki ;-)

strava-2

Do Czeszewa jechało się .... jak to pod wiatr. po zmianie kierunku - bo z południa na pólnoc - było wręcz zajebiście :) O taką niedzielę walczyłem.

Gdyby ktoś się pytał, czy nie boję się jezdzić DK15 w stronę Gniezna, to odpowiem: nie. A to dlatego, ze w niedziele ruch jest zdecydowanie mniejszy niż w pozostałych dniach.

Duże zachmurzenie, 6°C, Odczuwalna temperatura 2°C, Wilgotność 68%, Wiatr 8m/s z PłdPłdZ - Klimat.app