[MTB] rekon#2 z bolesnym otb na koci łbach ☁️

Sobota, 20 czerwca 2020 · Komentarze(3)
Piękne powitanie

Patrząc na prognozy, mogłem zostać na miejscu ;-) ale nie byłbym sobą, więc wgrałem zeszłoroczną trasę i znów ją objechałem.  Warunki były dosć .... mega wilgotne, co widać na zdjęciach:  gęsta opadajaca mgła sprawiała wrażenie padajacej mżawki. Miejscami aż strach było jechać gdziekolwiek ;-)

Łużanka

O, Krówki na wypasie ;-)
Ale asfalty miejscami były ... ehh ;-)
Piękny widok na Liwię Łużą
I zmierzamy w stronę Mrzeżyna
W lesie koło Mrzeżyna pojawiły sie takie wiaty. świetny pomysł.
Jeszcze sie budują
Piękna pogoda z rana

Zdarzył sie też mały wypadek na trasie ale to głownie z mojej głupoty.  Wiecie, co moze sie dziać gdy 1. duża prędkość 2. jazda pomiedzy koci łbami a poboczem 3. mżawka? Tak, wyglebiłem sie dosć solidnie na nich... na szczescie zarówno ja i jak mój rower cali, jedynie obdarte kolano, łokiec, bark i bodro (lewa strona)

I całe szczescie tylko to.

Duże zachmurzenie, 16°C, Odczuwalna temperatura 16°C, Wilgotność 98%, Wiatr 3m/s z PłnPłnZ - Klimat.app

@T-King: na szczescie nic a nic się nie stało - chociaz po czasie zorientowałem sie, ze nie mam koreczka od oleju w hampli. KOledzy zza wielkiego muru już szykują paczkę ;) co do infrastruktury, to przed / po sezonie, jest wszystko znośnie - a nawet lepiej bo mniej ludzi. Ale to, co mi sie zdarzyło, to nie jest wina infrastruktury lecz moja głupota. Równie dobrze mogłeś oskarżyć ruskich / prusaków za pozostawione kociełby ;-) (teraz to własnosć armii polskiej)

@Grigor: Ano, spodziewałbym sie takiej pogody w górach ale nie nad morzem ;-) ale z drugiej strony, nie było tak źle. Dużo ruchu, praktycznei zero mysli o pracy. i rowering. Niestety z paroma szlifami.

bobiko 09:44 piątek, 3 lipca 2020

Ale apokaliptyczna aura Ci się trafiła. Ale traska super.

grigor86 18:05 sobota, 27 czerwca 2020

Zdrówka!

Tak jak czuję sympatię do morza, tak nienawidzę "rowerowej" infrastruktury wzdłuż niego w polskim wydaniu. Zbyt często skutkuje ona tym, co zdarzyło się Tobie :)

Trollking 21:59 piątek, 26 czerwca 2020
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wstaw