Nagły atak Gravela // Wizyta w Poznaniu ☁️

Środa, 30 grudnia 2020 · Komentarze(3)

W planach miałem tylko jeden punkt: zobaczyć Mural, przedstawiający Cz. Niemena, który znajduje się na ul. Grobla 17. Oddolna inicjatywa, którą odsłonięto całkiem niedawno.  Dojazd Do Poznania był bezproblemowy, mimo sporego natężenia ruchu.  Nieco gorzej się jechało po mieście (nie znam go na tyle, zeby swobodnie po nim jezdzić, przez co jestem zdany na intuicję i ... drogi rowerowe).

Zrobiłem postój nad Maltą, w której zabrakło wody. Po wypiciu Kawy, spożywaniu kanapek, ruszyłem dalej w stronę Swarzedza. I tak spontanicznie zacząłem wybierać dróżki, którymi dawnoooo nie jechałem. I w ten sposób dojechałem przez pobliskie zoo  nad Staw Browarniany, by dojechać do jeziora Swarzędzkiego wzdłuż Cybiny. W Gruszczynie  pomyliły mi się drogi, przez co musiałem pchać rower przez błotniste rejony rekreacyjnych działek ale ostatecznie znalazłem właściwą, która poprowadziła mnie do Katarzynek i Uzarzewa. Ten odcinek pokonało się w miarę dobrym tempem, podobnie jak w stronę  Biskupic.  Dalej to już jazda asfaltem.. napisałbym, ze to czysta przyjemność byłale niestety spadająca temperatura, trzymająca sie na powierzchni drogi wilgoć sprawiłą, ze miejscami pojawiły oblodzenia. I właśnie na takim zaliczyłem drugą wyjębkę .. na te same kolano. :/

Na szczęście bez poważnych konsekwencji.

No ale setka w grudniu zaliczona :-))

Pochmurny, 3°C, Odczuwalna temperatura 3°C, Wilgotność 76%, Wiatr 2m/s z Płd - Klimat.app --- 1. Queen - I Want It All - Single Version 2. Queen - We Are The Champions - Live Aid 3. Queen - Hammer To Fall - Remastered 2011 4. Queen - Keep Yourself Alive - BBC Session / February 5th 1973, Langham 1 Studio 5. Queen - Good Old-Fashioned Lover Boy - Remastered 2011 6. Queen - Bicycle Race - Remastered 2011 7. Queen - You're My Best Friend - Remastered 2011 8. Queen - Hammer To Fall - Live Aid 9. Queen - Ay-Oh - Live Aid 10. Queen - Who Wants To Live Forever - Remastered 2011 11. Queen - Friends Will Be Friends - Remastered 2011 12. Queen - Save Me - Remastered 2011 13. Queen - Seven Seas Of Rhye - Remastered 2011 14. Queen - I Was Born To Love You - 2011 Remaster 15. Queen - Now I'm Here - Remastered 2011 16. Queen - It's A Hard Life - Remastered 2011 17. Queen - These Are The Days Of Our Lives - 2011 Remaster 18. Queen - Too Much Love Will Kill You - 2011 Remaster 19. Queen - One Vision - Remastered 2011 20. Queen - Innuendo - Remastered 2011 21. Queen - Princes Of The Universe - Remastered 2011 22. Queen - Play The Game - Remastered 2011 23. Queen - You Don't Fool Me - Remastered 2011 Powered by https://pr.fm/