NIedzielny spacerek ⛅

Niedziela, 14 lutego 2021 · Komentarze(1)

Mając na uwadze nadchodzącą odwilż, pojechałem na pobliskie polne ścieżki, by po raz ostatni ujrzeć zimową pustynie. Wprawdzie w planach miałem jazdę na gravelo-szosie, to niestety z przyczyn technicznych (zapowietrzone hample) musiałem skoczyć na mtb.

dalej to już nie jechałem za to podjechałem w stronę Kustodii (Zdrój), gdzie można było spotkać sporo osób zjeżdżających na sankach.
Skoro nie można było jechać w góry, to ludzie wykorzystali dobre warunki i ukształtowanie terenu, to stworzyli własny wyciąg "narciarski"

Gnieźnieński stok narciarski - Kustodia Zdrój

W tle widoczne są blokowiska gnieźnieńskiego Manthattamu czyli Winiary. Wracając do domu, zajrzalem na Wenecję. A tam pewien jegomość do pół naga rozebrany z fotelem biurowym  (nie żeby mnie to dziwiło, skoro są tacy do w bokserkach biegała po Karkonoszach i Bieszczadach czy Tatrach). ¯\_(ツ)_/¯

Temu panu podziękujemy ;-)

----
Późnym popołudniem zawitaliśmy nad zamrazniete jezioro w Lubiniu. Czesc rodziny jezdziła na łyżwach, podczas gdy ja z Synkiem byliśmy zajęci z saneczkartwem.

Możecie dać lajka na Instagramie ;-)
---

Lekkie zachmurzenie, -1°C, Odczuwalna temperatura -9°C, Wilgotność 74%, Wiatr 8m/s z Z - Klimat.app