Oj wiało wiało / PO - PGN

Niedziela, 7 marca 2021 · Komentarze(1)
Zgodnie z tradycją (20202019) wyruszyłem na wyprawę kolejowo-rowerową z wiatrem w plecy. pogoda nie rozpieszczała od samego rana ale na szczęście bez przelotnych opadów, które mogłyby zepsuć cały plan. W nocy myślałem o nad trasą, więc w Komoot zaznaczyłem kilka punktów i tak powstały 2 wersje trasy ~65km i ~80km.

Kusząca była druga wersja ze względu na możliwość jazdy Wartostradą od Garbar do Starołeki (omijając z dala poznańskie ulice), a potem wsiami uciec w stronę Kórnika. Muszę przyznać, że odcinek przez Czapury,- Borówiec był zaskakująco spokojny, względnie bezpieczny i szybki. Oczywiście nie ominęła mnie niespodzianka w postaci płyt betonowych w stronę Kórnika, ale byłem na to już przygotowany.

Postój pod McDonalds w Kórniku celem konsumpcji domowego śniadanka i kawy (nie była aka zła), a potem dzida na Gniezno przez Kostrzyn.

Zdjęc za dużo nie było. Raz że okrutnie wiało a dwa... nie było warunków na focenie.

Pochmurno, 1°C, Odczuwalna temperatura -5°C, Wilgotność 78%, Wiatr 27m/s z Z - Klimat.app