365 dni pozniej - Rock With Me

Piątek, 24 lutego 2023 · Komentarze(2)

Nadszedł piatek, więc po zamknięcicu ostatnich zadań w tygodniu wyskoczyłem na rundkę. Nie było łatwo z uwagi na wmordewind, ale z uwagi na prognozy pogody nie było innej opcji.
Słuchałem nowego odcinka podcastu Przemka Górczyka, w którym gościem był dziennikarz i dokumentalista - Mateusz Lachowicz. Opowiadał on o działaniach w Ukrainie i jak bardzo to zmieniło się w ciągu 365d. pca.st/podcast/00c4ec70-a60a-0
A swoją drogą, minęło rok... 365 dni temu okropnie się balem nadchodzących wówczas informacji zza wschodniej granicy. Dziś dojrzalszy, nieco spokojny (stoicyzm tutaj ratuje dupę) trzymam kciuki za Ukraińców.
Ps: nie wiem dlaczego, ale słuchając rozmów, przypomniałem sobie o sp Waldku Milewiczu, co relacjonował wszelkie wojenne działania lat 90 i początku 21w. Lubiłem jego program #DziwnyJestTenSwiat.

Link do aktywności
Temp: 2.6-2.8°C
Precip: 0% @ 0 Inch/hr
-- END --
Playlist synced with Perform (pr.fm)

1. Will Clarke - Rock With Me
  2. Age Of Love - The Age Of Love (Charlotte de Witte & Enrico Sangiuliano Remix)