Rezerwat Mięcierzy - co za #wmordewind

Niedziela, 2 kwietnia 2023 · Komentarze(1)

Miałem w planach wycieczkę do Doliny Gąsawki, gdzie ostatni raz byłem jakośw 2015 roku. pogoda zrobiła swoje, połaćzenie dosyć rześkich temperatur z nawalnymi miejscami opadami deszczu to nie jest coś, co miśki lubią. Chwile odczekałem na przystanku i zaryzykowałem jazdą zmienioną trasą.
Dojechałem do leśnej Ameryki (tutaj swoją drogąprzypomniała mi sięjedna z pierwszych długi wypraw z Uzielem, w trakcie której śmialismy się, ze dojechaliśmy do Wielkiej Ameryki). Po krótkiej analizie uznałem, ze jedziemy dale... ale im głębiej w las, tym większe błotko, czego nie chcałem dla nowych kółek. trudno umyje się :D
Dalej trafiłem na zapomnianą Leśnostradę, która ciągnie niemal przez cały Las Królewski. W sumie to taki raj dla Allroad / graveli. Miejscami było łyso (z powodu pamiętnego Armagedonnu z 2017 roku) ale widać, ze praca nad nasadzeniem nowych drzew trwają w najlepsze.
Na wysokości Bożancina odkryłem, ze jednej drogi jeszcze nie znam i warto by się nią przejechać.. I było warto, bo nie dość, ze do samej serwisówki była fajna asfaltowa droga, to jeszcze miałem wspaniały widok na naturalny charakter rezerwatu Mecięrzyn; mam na myśli naturalne cmentarzystko powalonych drzew, przebiegające stada saren i ... brak cywilizacji. Co ciekawe, ten rezerwat jest widoczny zarówno od strony serwisówki S5 oraz od strony jeziora Lubickiego
Ostatni akcent na dziś, to przejazd przez środek kolejnej części Lasu Królewskego za Mielnem.

Link do aktywności
Playlist synced with Perform (pr.fm)

1. Henrik Zuberstein - Elicit Response
  2. ATB - Circles - Original Mix
  3. Solardo - Power
  4. Route 94 - My Love (feat. Jess Glynne)