Premiumy w lasach

Piątek, 14 kwietnia 2023 · Komentarze(1)

Poostatniej jeździenabawiłem się przeziębienia (przez własną głupotę), przez co brakowało sił / ochoty na dalsze wyprawy. trzeba było przewentylować płuca i odpocząć od pracy biurowej .
Najpierw towarzyszyłem Asi i Mikusiowi (oboje na rowerach) w drodze na pobliską zjeżdżalnię, by potem uciec w stronę Lasów Królewskich z nadzieją, ze zaliczę Rezerwat Mięcierzyn.
Po drodze zaliczam przewróconą hulajnogę (tak, wróciły po roku nieobecności) a za miastem podziwiam brak wyobraźni osoby, która postawiła znak informacyjny po drugiej stronie jezdni.
A dalej... za Dębówcem spontanicznie zjechałem z drogi i wleciałem do lasu... w poszukiwaniu ciszy, spokoju i odpoczynku od północno-wschodniego wmordewindu. To nic, ze nie dojadę do rzerwatu Mięcierzyn, za to zwiedzałem nowe drogi Lasu Królewskiego. Szczególnie żółty szlak w okolicach Bożancina, którego koniec przypadł na krzyżówkę z serwisówką S5 (nieopodal betoniarni)

Link do aktywności
Playlist synced with Perform (pr.fm)

1. Beady - Mesmerized
  2. Dosem - On Board (ABGT300WD)